Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

noen råd for min 3. date


Gjest Gutt 17

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt 17

Blei ikke så mye berøring, men jeg føler at vi har noe på gang. Det tar tid, akkurat som fotball, det tar tid å bygge opp et lag. Akkurat som det tar tid å bygge opp et forhold.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gutt 17

Jeg snakker med hu daglig via nett, å jeg vurderer nå å si hva jeg føler for henne via nett. Det er ihvatfall en nødløsning. Men det kan slå begge veier det, Hun kan enten bli glad å si hva hun føler for meg. Eller så kan hun bli skremt og ikke vil møte meg mer, og det håper jeg virkelig ikke skjer.

Lenke til kommentar

hehe skjønner nervene, er bare å hoppe i det og gå for ett enkelt kyss, men hvis det er vanskelig kan du si følelsene dine(ofte føler jeg det er enda vanskeligere) det er uansett ikke enkelt det med å overgi deg selv til noe sånn som det, enten får man ett ja eller så får man ett nei, men bedre å satse å vite enn å ikke vite!

Lenke til kommentar

Hopp i det ja, men ikke i formen at du forteller henne hva du føler.

Hun vet garantert hva du vil (jenter er flinke til å plukke opp sånnt) og jeg er rimelig sikker på at hun går rundt og lurer på hva som er galt med henne siden du ikke har kysset henne enda.

 

Ta sjangsen, og gjør det asap! Livet er altfor kort til å gå rundt og lure på hva som kan skje når man heller kan finne ut av det..

Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17

Jeg er livredd for at hun skal finne en annen! Mange sier til meg at hun kanskje venter på at jeg skal holde henne og gi henne et kyss. NEI! NÅ MÅ JEG FÅ REVVA I GIR!!!!!!!! :)

Lenke til kommentar
Jeg er livredd for at hun skal finne en annen! Mange sier til meg at hun kanskje venter på at jeg skal holde henne og gi henne et kyss. NEI! NÅ MÅ JEG FÅ REVVA I GIR!!!!!!!! :)

Neste gang du ser henne, go for the kiss ikke si noe. Og ikke la hun sie noe først heller, bare kyss med en gang.

Lenke til kommentar

forbereding er BS! Spontanitet er bedre. Det blir aldri sånn som du "planlegger" det inne i hauet ditt.

 

Tok en rå sjanse engang, skulle reise vekk for eitpar mnd, (militæret), turte ikkje å kysse ho ved avreise, satt meg i bilen uten å kysse ho. Snudde, sendte sms om at ho skulle komme ut. Gikk rolig mot ho i døra, plasserte forsiktig henda ved kinna henna, styrte hodet henna litt på skakke og kyssa ho. Perfect ;) Et av dei finaste øyblikka. Sånt må vere spontant! Enten så gjer du det, eller så kjem eg å knabber pcn din i 3 veker!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...