Ursa Skrevet 26. april 2009 Skrevet 26. april 2009 Om du ser vekk fra Sixaxis'en kan jeg ikke finne en eneste bluetooth gamepad. Jeg fatter det ikke. Dette er jo et marked som vil ta FULLSTENDIG AV når noen får ut fingern og produserer en gamepad for PC som fungerer via bluetooth! Jeg orker ikke å drive med ekstra-dongles for å få trådløshet (som du gjør med 2.4 ghz-padder). Jeg er skikkelig irritert fordi jeg trenger dette nå, og har penger å kaste i fjeset på de som kommer med en til meg... men tilbudet finnes altså ikke... Hvor absurd er ikke det i denne markedsdrevne verden? jau jau torskehau
hean Skrevet 26. april 2009 Skrevet 26. april 2009 Om du ser vekk fra Sixaxis'en kan jeg ikke finne en eneste bluetooth gamepad. Jeg fatter det ikke. Dette er jo et marked som vil ta FULLSTENDIG AV når noen får ut fingern og produserer en gamepad for PC som fungerer via bluetooth! Jeg orker ikke å drive med ekstra-dongles for å få trådløshet (som du gjør med 2.4 ghz-padder). Jeg er skikkelig irritert fordi jeg trenger dette nå, og har penger å kaste i fjeset på de som kommer med en til meg... men tilbudet finnes altså ikke... Hvor absurd er ikke det i denne markedsdrevne verden? jau jau torskehau MSI BGP100 Bluetooth Gamepad på DealExtreme. Koster under 200 kr og de sender fraktfritt fra Asia, utrolig nok.
lockdog Skrevet 26. april 2009 Skrevet 26. april 2009 (endret) Jeg skjønner ikke helt ut i fra tråden din om du vil ha en pad som fungerer på PC annet enn Sixaxis, eller om du heller ikke får den til å fungere på PC. Sjekk denne om sistnevnte er tilfellet. Og forresten; Blutetooth er også på 2.4GHz båndet Edit: Pros: -Good weight.-It feels comfortable in your hands -it work in Windows XP and even Palm i love the package with it cames XD Seriøst? Den så helt horribel ut å holde i Endret 26. april 2009 av lockdog
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå