Gå til innhold

Transfer av character til annen konto.


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Nå har det seg sånn at jeg kjøpte en konto ganske nylig. Overførte penger til selgeren, og fikk login/mail etter screenshot var sendt. Selgeren hadde deretter 'mistet' sq/a, men lovte å få tak i det.

 

En uke gikk, og selgeren sa at pengene ikke var kommet inn på konto. Vi dobbeltsjekket at kontonr var riktig, og jeg leverte bilder på at pengene var trekt fra konto. Alikevel påstår han at pengene ikke er inne, og at jeg prøver å scamme ham. Han sier også at han har bilde av minibankkortet til originaleieren, og at han nå skal ta kontoen tilbake hvis jeg ikke overfører enda en gang.

 

Selger er mindreårig, så han har ikke nettbank, og han vil heller ikke levere noen beviser på at pengene ikke er kommet inn på konto. Selvfølgelig overfører jeg ikke enda en gang, spesielt når han ikke er i stand til å bevise at pengene ikke er mottatt.

 

Så til det store spørsmålet, er det mulig å transfere characteren til en annen konto?

Det er jo lov å bytte konto inad i familien, så hvis jeg overfører til en konto eid av "Per Andersen", i stedet for "Ola Andersen", vil han da kunne hente characteren tilbake?

 

Jeg nekter plent å bare gi fra meg characteren som jeg har betalt for. Spesielt når selger kun beviser seg ved å snakke nedverdigende og rappkjeftet.

 

Håper på raske svar, da tiden er knapp før kontoen er hans igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal bare være etternavnet som må stemme overens, men du må kunne secret question og answer. :p

 

Hvorfor vil han ikke legge frem bevis? Hvis du har bevis på at du har betalt, og han ikke viser frem noe, er det du som vinner. Han kan ikke bare ta tilbake kontoen. Da skal du isåfall politianmelde ham... Selg om dette ikke er "lov" i følge blizzard osv, så er det fremdeles norsk lov som gjelder, og da kan han selvsagt ikke bare ta tilbake noe han har fått betaling for. Hvertfall ikke uten å gi deg pengene tilbake:)

 

Selgeren prøver seg sikkert på en dårlig scam, ta kontakt med ham og si at du ikke har NOE problem med å politianmelde ol. så gir han seg sikkert! Hvis ikke så bare anmeld ham!

Lenke til kommentar

"To initiate a transfer between two accounts where you are the original registered owner, you will need to specify the account name associated with the account you wish to transfer a character to, and answer the 'secret question' for the destination account. Without this information an account to account transfer will not be possible."

 

Hentet fra wow sine egne sider. Slik som jeg tolker det, må jeg bare ha sq/a til den nye kontoen(?)

 

Og sist vi snakket sammen, så fløy vi litt i tottene på hverandre. Jeg fyrte meg opp på hvor overlegent han oppførte seg, så det endte opp med at jeg bare blokkerte ham fra MSN og sa at han aldri fikk se roguen igjen. Kom ut veldig irrasjonelt fra min side, men jeg ble bare så irritert ettersom han bare repliserte mine spørsmål med anklager.

 

Føler politianmeldelse er siste utvei, kan jeg løse dette ved å kun transfere er jeg forsåvidt fornøyd.

Lenke til kommentar

Ettersom selger er mindreårig så er det jo foreldrene hans som er den "ansvarlige".

Var dette meg så ville jeg funnet ut hvordan du kan få kontakt med foreldrene hans, håpe de er noenlunde fornuftige, og snakke med dem istedenfor. Forøvrig vil vel en politianmeldelse havne hos guttens foreldre uansett.

 

Jeg har selv overført fra konto til konto, men det var fra min brors konto.

Husker jeg måtte inn på hans email for å bekrefte, men mener bestemt at det var mitt eget sq jeg måtte supplere (ikke 100% sikker)

 

/b

Lenke til kommentar

Når jeg gjorde det så måtte jeg bare ha secret answer fra den kontoen min char ble flyttet fra + at jeg måtte bekrefte på mailen som tilhørte den kontoen.

 

Er han mindreårig, men du overførte penger til han, så har en foresatte kontrol over kontoen hans og kan sjekke om hn hr fått pengene inn på konto i nettbank.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...