Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Medisiner på nettet: Er lillepille lagt ned?


vestvest

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest hoddgeir

Har selv prøvd ved flere anledninger i over en mnd, men får bre til svar at det er problemer med bestillingssjemaet.

Får ikke svar fra dem. Andre alternativer?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Inger Lise Ogundipe
Har selv prøvd ved flere anledninger i over en mnd, men får bre til svar at det er problemer med bestillingssjemaet.

Får ikke svar fra dem. Andre alternativer?

Hei! Prøvde mange ganger selv, med samme resultat. Fant så www.euapoteket.com. Det er det "gamle" Lille Pille. Det kan også komme frem et med svensk tekst, vet ikke om det er det samme firmaet, vareutvalget er ikke nøyaktig likt. Håper du finner det! Jeg har bestilt (og mottatt) fra den svenske utgaven, og det fungerte i hvert fall.
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Robertero
Er åpnet igjen nå - men svarer ikke på mail ennå......

Jeg har i et par år hatt god erfaring med Lille Pille. Men en bestilling i våres endte med at betalingen tok de, men varene kom aldri. De svarer ikke på noen av mail-adressene på hjemmesiden, og heller ikke hos de firmaene de linker til. Så mitt råd er: IKKE BETAL NOE TIL DETTE FIRMAET !!!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest arnebanan

Samme her. Har brukt dem i tre år uten problemer. Nå har de tatt pengene men jeg har ikke mottatt forsendelsen.

Får autosvar at mailboksen deres er full. Har nok blitt tatt av svineinfluensaen hele gjengen.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Det samme har skjedd med meg. De har mottatt min betaling, men jeg har ikke fått det jeg bestilte. De svarer ikke på mail.

 

Jeg kommer aldri til å bestille fra dem igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...