Gå til innhold

FALLOUT 3 - hjelp kan ikke spille

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg har spillt fallout ganskje lenge. hadde en nedlastet version av fallout3 (skullptura) jeg har kjøpt spillet men finner ikke dvd'en. før jeg reinstallerte pc'en min flyttet jeg hele fallout3 mappen in på min eksterne hardisk. flyttet det tilbake på hardisken etter instalasjon men, når jeg starter spillet kommer laucheren opp og sier instal :'( noen som kan løse dette ? ( !!! uten at jeg mister saven min !!! )

se bildet ! :D

takk for alle svar :D

bilde : http://www.mediafire.com/?sharekey=1b6a946...04e75f6e8ebb871

Endret av Rasmusx
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Denne blir nok stengt.

ekke lov til å diskutere piratkopiering her, finner ikke dvd-en blir litt for dumt syns jeg da

Endret av Rulator
Skrevet
Du må nok reinstallere spillet. Å flytte en spill mappe fra en pc til en annen funker i aller fleste tilfeller ikke på nyere spill pga register settings.

så ligger vel også saven på mine dokumter da ? hvis jeg ikke husker feil. Stund siden jeg har spilt

Skrevet

Med henhold til § 8 i retningslinjene stenges denne tråd. Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

:)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...