Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvem har billigst Bilforsikring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Skal ha forsikring på en Toyota Carina 1,6, 94-modell. Min første bil, så har ikke opparbeidet noen form for bonus. Står mellom Ansvar og Delkasko med en kjørelengde på 12.000.

Så kort og enkelt, hvor finner man den billigste forsikringen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg bruker Gjensidige.

Har 3 forsikringer og får 18% rabatt på alle tre forsikringer.

Har sjekka opp andre selskaper med min Volvo 740, ingen slår prisen til gjensidige.

Har da del-kasko. Er ikke stor forskjell mellom del-kasko og kun ansvar, så vil anbefale deg del-kasko. Den dekker jo tyveri, brann og steinsprutskader blandt annet.

Sjekka en passat 2003 modell en gang med full kasko, Gjensidige skulle ha ca 16000,-.

If skulle ha ca 49 000,-...

Endret av Espein
Skrevet

Gjensidige og Sparebank 1 (i mitt tilfelle) er som oftest billigst for ungdom. Har du bostedsadresse sammen med foreldrene dine kan du også få rabatt i form av flere forsikringer dersom de har forsikring i samme selskap. Ting som ofte gir rabatt er flere forsikringer i samme selskap, bankkunde, medlemskap i foreninger etc.

Skrevet

Gjensidige er nok der du får best pris om du er under 23 :)

Jeg har 2 biler, innbo, livsforsikring på meg, og full forsikring på sønnen min nå,

ingen i nærheten, mye pga. bilene tror jeg :)

Skrevet

Glemte å føye til att Gjensidige tok kontakt med meg når jeg bestilte bilforsikring, hadde innboforsikring fra før da.

De anbefalte meg da å tegne personforsikring, for da fikk jeg det "gratis" og 600 kr rabatt på bilforsikringen i året og ekstra rabatt på innboforsikringen.

Bra service :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...