Gå til innhold

Opera på 3650! gratis?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når det koster penger, så betyr det at du skal betale for det. Alt annet er ulovlig. Når du betaler, støtter du videre utvikling av programvaren :)

 

jeg glemte å skrive "molna" i *host hark* ehh

Jeg gir vel FULLE faen i om det er ulovlig! så du har aldri brent et spill eller lasta ned litt "upskirt" på kazaa!? ehh.. du virker som en jente.. jævla lovlige faen!

Lenke til kommentar
Psychologiske pasient. Jeg skal få deg utestengt herfra.

 

Du har fått flere advarsler. På tide å rette seg etter hva de voksne sier?

 

akai.. kom igjen da din late 28 årige IT fitte faen som sitter med stramme dongeribukser langt oppå magen, og ITavisen cap og gammel 80-talls krøllete skjorte!! få meg utestengt dah din fjomp! messer du med meg, så messer du med feil person az.. ekke no prob å få deg knerta!

 

:wink:

Lenke til kommentar
Når det koster penger, så betyr det at du skal betale for det. Alt annet er ulovlig. Når du betaler, støtter du videre utvikling av programvaren :)

 

:yes: Selvfølgelig... Og skal man først betale for noe så er jo Opera et meget godt valg, ettersom det er en av de sterkeste konkurrente til Microsoft...

 

Dessuten støtter jeg Mobilguiden på dette. Få vekk den Pzyco-duden. (Å, han kommer til skjelle meg ut for dette...) Snakke med forkortelser og fjortisspråk er egentlig ikke velkomment på forumet...

 

Les meg, pzyco86

 

Prøv å unngå SMS-språk
Lenke til kommentar
ka som skjer her a?

 

slaver av den norske lov eller??

det får vere måte på, å laste ned en nettleser ulovlig er jo sååå sinnsjukt farlig. dere har jo missforstått alt med lover og regler.

men eg kan fortelle doke ka vitsen er, det er man skal bryte dem!

 

Herregud. Om du hadde laget et steike bra program, og tok penger for det, hadde du blitt så jævlig glad om noen få kjøpte det, og resten kopierte det vekk? :wink: I don't think so.

 

Og "slaver av den norske lov"? Vi klarer ikke leve et ordentlig liv uten lover og regler.

For å sette det helt på spissen: Om jeg går bort og dreper en dude, kan jeg bare bli frifunnet da? Fordi lover og regler er til for å brytes? NEI! Det er ikke slik det funker skjønner du/dere

 

F4EN, at ikke folk kan respektere det at et ærlig selskap som Opera vil tjene litt på det konge programmet de har laget til oss. 175 kroner er heller ikke så mye...

Lenke til kommentar
Gidder ikke svare engang.

Men en ting kan du vite. Du vet ikke hva du er i gang med å starte. Vi sees...hehe

 

"TIL ALLE: SEND MAIL TIL AMOBIL Å FÅ KICKA PASIENTEN UT! "

Som sagt, så gjort, og det går rykter om at det allerede er flere som har tatt seg en ferie her nå ja :wink:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...