Gå til innhold

Begynne å spille poker etc online

Gjest medlem-98070

Anbefalte innlegg

Skrevet

Same innstillinga har eg hatt, og har kanskje i værste fall satt innpå ein 100ings når eg kjeder meg. Dvs. eg har i høgste grad hatt poker meir som eit tidsfordriv/hobby istadenfor inntektskjelde :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Noen som har spilt både på fulltilt og pokerstars? Hva vil dere si er best og hvorfor er det ene best?

Endret av Tlf.
Skrevet

Jeg spiller på begge sidene, og kan i det store og hele si at for mitt vedkommende er det ikke de helt store forskjellene.

Et par merkbare forskjeller :

Pokerstars har et bredere utvalg av spill, men ingen rakeback

Full tilt har rakeback

Skrevet (endret)

Rake er en prosent med penger de som driver de forkjellige poker stedene på internett tar for hver pott som spilles med ekte penger. Rakeback er vel da at du får noen prosent tilbake av det som ble tatt i den potten du vant. Litt dårlig forklart, men håper du forsto det. ;)

Endret av Tlf.
Skrevet
Rake er en prosent med penger de som driver de forkjellige poker stedene på internett tar for hver pott som spilles med ekte penger. Rakeback er vel da at du får noen prosent tilbake av det som ble tatt i den potten du vant. Litt dårlig forklart, men håper du forsto det. ;)

For hver pot i cashgames er det en %-andell av den totalle potten som går til huset(pokersiden du spiller på). Dette heter rake. Det samme gjelder turneringer. Som regel per turnering er det 10% rake. Dvs at du kjøper deg inn i en $10+1 turnering for $10 som går i premiepotten, og $1 som går til huset, for totalt $11.

Rakeback er da som Tlf. sier at du får tilbake litt av raken du har produsert.

La oss si at du en uke spiller 100 $10+1 turneringer. Da har du produsert $100 rake. Hvis du da har 37% rakeback får du tilbake $37 i slutten av uken.

Gjest medlem-98070
Skrevet
Er det 18 års grense?

Står vel når du registerer deg? Men ja, hvi du skal spille med ekte penger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...