snikskytter Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Hei, jeg har nå lastet ned noen crysis baner, lagt dem i mappa i crysis. Også går jeg inn i spillet og har blitt fortalt at jeg skal trykke på ~ men det funker ikke, ingen ting skjer... vet noen hva som skal gjøres?
Konkulf Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Start Crysis. Open console and type in "con_restricted 0" (without "") to allow access to console commands. Load your custom map by typing in "map mapname" (Without "") and press Enter. Du åpner console med den knappen under Esc (escape).
snikskytter Skrevet 22. april 2009 Forfatter Skrevet 22. april 2009 jeg fikk opp consollen, tasta inn con_restricted 0 og så trykket jeg inn ''map mapname'' men fikk ingen reaksjon? det skjedde ingen ting..
snikskytter Skrevet 23. april 2009 Forfatter Skrevet 23. april 2009 Det skjønte jeg da jeg er jo ikke dum.... Jeg lurte på om det var noe jeg gjorde feil, eller om det ikke er i levels jeg skal legge dem inn?
larsere Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Du laster den ned (trenger ikke å innstallere) åpner den, velger crysis mappa og så kan du velge bane, cheats, dx9/10 og mye annet, å tilslutt starte spillet eller starte det i editoren. Det er kjempeenkelt !
snikskytter Skrevet 25. april 2009 Forfatter Skrevet 25. april 2009 Ja, den var enkell. men den finner ikke de banene jeg lasta ned.... jeg prøve å legge dem i mappa men den finner dem ikke...
larsere Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 Du må legge banene i "Electronic Arts\Crytek\Crysis\Game\Levels" Så må du gå på "3rd Party Levels" i CryLaunch så skal de ligge der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå