sampaka Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Sitter på en Dell Inspiron 6400 med core2 duo, 2gb ram, samt ATI Mobility Radeon X1300. Maskinen ble kjøpt nov 2006 og det første året kjørte det nye FPS fint. Dette måtte jo selvfølgelig ta slutt etterhvert, og da jeg spilte Bioshock, måtte jeg sette ned oppløsningen ganske mye, og følte på en måte at dette var det "siste" FPS-spillet som kunne kjøres på maskinen. Siden jeg ikke gidder kjøpe verken konsoll eller ny PC ønsker jeg tips til FPS-spill som ble utgitt fra sånn ca 2001-2002 og frem til 2007 som jeg kan spille. Det kan godt være krigsspill, men er ikke fan av sånne hvor en er en del av et lag. Spill jeg har rundet som jeg liker er: Half-Life 2 +ep 1&2, Doom3, Quake4, Bioshock, FEAR, Max Payne 1&2 samt Return to Castle Wolfenstein. Noen tips?
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Hva med Dues Ex? Er riktignok fra 2000 da, men spillet er blant de aller beste FPS-som er laget. Spillet utmerker seg ved å ha en usedvanlig god historie, og flere muligheter på hvordan man vil løse et prolblem. Vil man snike kan man utvikle karaterne sin i den retningen, liker man å skyte seg frem er ikke det noe problem heller. I tillegg er spillet svært langt for å være en FPS. Absolutt verdt en titt.
Gaarulf Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Om du digga Quake på grunn av gameplayet så kan du spille Quake 3 gratis og oppdatert på : www.quakelive.com via en plugin. Lovlig og utgitt av id selv. Om du likte det på grunn av grafikken så vet jeg ikke. Unrealtournament 04 eller UT3 er også gøy. Team Fortress 2 kjører også greit på halvgamle PC'er. GMod er et ufattelig moro sandboxspill som også kjører greit på eldre maskiner (kjørte det greit på geforce 4400, 512 ram og 1.8ghz singlecore cpu)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå