Gå til innhold

Når kommer N86


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Deal.no hadde 5 stk på lager for 2 dager siden, men de gikk rimelig fort. Ellers så virker det som neste batch kommer rundt 09 juli.

 

Fikk en hyggelig telefon i dag om at mammas N86 8MP var klar til å bli henta i morra.

 

Passer utrolig dårlig da ho skal på ferie i morgen. Max uflaks.

 

E får vel leike meg litt med den i mellomtiden :)

 

Vist e greier å legge fra med N97 :)

Lenke til kommentar

Jeg tok meg en ringerunde i dag, og det viste seg at Telekiosken på Bergen storsenter hadde en N86 inne. Og den sikkret jeg meg. De kunne skaffe telefonen på meget kort varsel.

Jeg skulle egentlig ha to, og de skulle ha en til klar til meg i morgen tidlig. Men, siden jeg ukependler så hadde jeg ikke mulighet for å hente den da.

Men, for de som er interessert så kan de skaffe denne fantastiske telefonen på kort varsel.....men, blir vel først til mølla prinsippet :-)

Lenke til kommentar
Jeg syns det høres veldig rart ut at butikker tar inn bare fem telefoner om gangen og slikt.. Hva med å få inn 2 000 likegodt?

Dette vil langt derifra være noen toppselger, og modeller som W715 og W995 vil sannsynligvis selge mye bedre i Norge. N86 8MP er attpåtil ganske dyr, så skjønner at butikker i disse tider er noe forsiktige med hvor mange som tas inn med en gang.

Lenke til kommentar

Ok, jeg bestilte i går og fikk bekreftelsesdatoen 25. juni. I dag skulle jeg bare se om datoen hadde blitt blå, noe som vil si at pakken er sendt, men den hadde blitt RØD, altså ubekreftet dato: 27. juli!! What? Så jeg ringte til mpx.no men de kunne ikke forklare det, men mente de hadde tastet inn feil tall eller noe. Så jeg ringte til Komplett.no og de sa de hadde den inne (13 stk for øyeblikket), så jeg har derfor bestilt derfra, så får vi se om de også lurer stakkars folk..

 

Noen fler som har bestilt ennå?

Lenke til kommentar

Noen som har fått tilsendt telefonen?

 

Jævla mpx altså. Bestilte telefonen mens de hadde på lager. Nå justerte de opp datoen til 0907 igjen og ordren min står fortsatt som åpen. Ringte til og med og da sa supporten at min ble sendt i går fordi de fikk inn et stort parti da.

 

 

Jævla bløff med tidligere datoer enn alle andre for å få flest mulig til å bestille fra dem. Det skjer HVER eneste gang det kommer en ny telefon.

Endret av slogum
Lenke til kommentar

Fikk min igår. indigo (svart)

 

Har ikke funnet noen annen telefon som kunne overgå min gamle N95 som jeg har hatt i 2 år før denne!

 

Inntrykk til nå:

 

Positivt

- Solid bygget.

- Merkbart tyngre enn N95.

- Velig kort tid fra man vipper ned kameradekselet til man har fokusert og knipset bildet!

- Har ført over en del bilder til pc og de virker veldig bra.

- Batteritid virker lovende selv etter mye trykking og testing de første dagene.

- Bedre display enn N95, klarere farger

- Lader via microUSB når koblet til PC.

- Genialt med FM-transmintter! Spiller masse musikk i bilen nå!

 

Negativt/uvant

- joysticken er uvant, lett å trykke til siden isteden for senter (valg)

- display/telfonen blir lett full av fingermerker.

 

 

Totalt en veldig veldig verdig arvtaker til N95 :-)

Lenke til kommentar

Så kult! Jeg har heller ikke funnet noen mobil som overgår min 2år gamle N95! Stilig! Den lever i beste velgående men skal allikevel skiftes ut. Og jeg GLEDER meg! Den ble sendt til Oslo i går, så tipper den er i Kristiansand på mandag eller tirsdag. Det blir såå bra!

 

Når det gjelder joystikken regner jeg med at man automatisk vender seg til den etterhvert. Fingermerker burde også kunne unngås, for hva i all verden er det du driver og tar på skjermen etter? :)

 

Takk for den informative reviewen og gjerne post noen bilder etterhvert. Kanskje man skal opprette en ny tråd som ikke ligger i kategorien for Rykter og Nykomlinger..? "Åpen prat om mobil" blir kanskje mer riktig i lengden.

 

Uansett, min kommende kone og meg gleder oss masse. Hun har en mongo Sony Ericsson som hun gleder seg til å få byttet ut.

Lenke til kommentar
Fikk telefonen i går. Funker supert. Virker solid og fin.

 

Men hvordan setter man inn smileys i SMS? Klarer ikke å finne dette noe sted?

Det finnes ikke heller.

 

Say what? Hvorfor i alle dager har de ikke inkludert det? Er så jævla irriterende og måtte sitte å trykke frem et helt annsikt fra tegn-oversikten.

Lenke til kommentar
Fikk telefonen i går. Funker supert. Virker solid og fin.

 

Men hvordan setter man inn smileys i SMS? Klarer ikke å finne dette noe sted?

Det finnes ikke heller.

 

Say what? Hvorfor i alle dager har de ikke inkludert det? Er så jævla irriterende og måtte sitte å trykke frem et helt annsikt fra tegn-oversikten.

Sånn er det på alle N-telefonene og de med series 60.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...