Gå til innhold

Hva er en brukt touch diamond verdt?


Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å bytte bort min htc touch diamond mot en annen tlf, og lurer på hva slags telefoner som ville være ok å bytte mot, altså hvilke andre den er "verdt" ...

 

Min tlf:

 

Fungerer helt utmerket.

Har masse riper på plastikk bak, og den som dekker skjermen. Og, på framsiden har plastikken løsnet ca. en tredjedels cm. Dette siste kan sikkert fikses av noen som gidder.

Beklageligvis er den låst til telenor til i høst en eller annen gang.

 

Grunnen til at jeg vil bytte er at jeg slettes ikke trenger en smart-tlf. Og at fingrene mine er for store.

 

Det jeg ønsker meg:

 

Ikke SE. Gjerne nokia. Ikke touch. God responstid. Klar skjerm. På annen funksjonalitet kan jeg fire på kravene, men kamera er vel hakket viktigere enn mp3-spiller. Det gjør ingenting om den er kjent for å tåle litt.

 

Planen er altså å slenge ut en annonse på den eminente siden bruktmarked.no, men - hvilke telefoner kan være gode for meg å slå til på?

 

Takk til alle som gidder å foreslå noe,

mvh

en idiot som kjøpte seg en for dyr tala`tut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første er du ikke en idiot som har brukt for mye penger på en telefon, det er det mange som gjør i dag.

Valget ditt derimot var ikke lurt for det er ikke en gullgruve du sitter på

Jeg tipper du får 1500 kr jeg for telefonen din.

Det ligger i søkk å kav av disse på finn.no og tar du mer enn 1500 kr kommer den bare til å ligge til utstilling der til den råtner.

Så kan du selv kikke etter hva du får for 1500 kr.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...