nVIDIAsucks Skrevet 29. april 2003 Skrevet 29. april 2003 Jeg fikk helt plutselig lyst til å spille backpacker2, så jeg lurer på om noen vet om det fortsatt er mulig å få tak i dette spillet?
Totenkopf Skrevet 29. april 2003 Skrevet 29. april 2003 Tror nok at du ville hatt noen problemer med å få tak i dette spillet ( har det selv btw ) men.. du får vel sjekke bruktmarkedet eller hva det nå var det het
Treblad Skrevet 29. april 2003 Skrevet 29. april 2003 Backpacker 2 er über bra! Digger intro-musikken, når du starter en ny bruker!
nerd-light Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Det kom en etterfølger som het globetrotter 1 og 2 som er av litt av nyere dato og samma opplegg med litt bedre grafikk og slikt det skal ihvertfall fortsatt være mulig å få tak i mvh nerd-light
marij Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Det kom en etterfølger som het globetrotter 1 og 2 som er av litt av nyere dato og samma opplegg med litt bedre grafikk og slikt det skal ihvertfall fortsatt være mulig å få tak i mvh nerd-light 864769[/snapback] Jeg var på leting etter Backpacker 2 selv en kjedelig dag i romjulen, pga satt å mimret over barndomstiden foran pcen! Men det var jo umulig å få tak i, men jeg fant Backpacker 3, og det kunne jo absolutt ikke måle seg! Men nå har jeg fått tak i 2'ern, men klarer ikke ordne det på pcn min?! Det står at jeg ikke har installert quicktime, men det har jeg gjort, bare den nyeste versjonen! Kan det være at spillet er for gammelt til å fungere med den?! Hvordan kan jeg da få installert quicktime version 2.1 eller hva det er som trengs for 2??
Dunedain Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Jeg var på leting etter Backpacker 2 selv en kjedelig dag i romjulen, pga satt å mimret over barndomstiden foran pcen! Men det var jo umulig å få tak i, men jeg fant Backpacker 3, og det kunne jo absolutt ikke måle seg! Men nå har jeg fått tak i 2'ern, men klarer ikke ordne det på pcn min?! Det står at jeg ikke har installert quicktime, men det har jeg gjort, bare den nyeste versjonen! Kan det være at spillet er for gammelt til å fungere med den?! Hvordan kan jeg da få installert quicktime version 2.1 eller hva det er som trengs for 2?? 7667153[/snapback] Backpacker 2 er genialt først og fremst. Jeg husker at det funket fint på Win95 hos meg, men da jeg byttet pc til en med Win98 så begynte spillet å hakke, avslutte osv.. Har ikke prøvd det på XP, men det er nok sansynlig at spillet er for gammelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå