Lifeform Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 (endret) Hi, Hvordan får jeg til å aktivere videoanrop på et Network Norway abonnement...? Får beskjed om å "Sjekke nettverkstjenster" når jeg kobler opp... Endret 19. april 2009 av Lifeform
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 (endret) Tre ting må klaffe: - Du må ha en 3G-telefon, men det regner jeg med at du allerede har. - NWN må ha støtte for tjenesten, sjekk hjemmesida deres. - Du må velge nett manuelt, og henge deg på Telenors 3G-nett. Årsaken er at NWNs eget nett foreløpig bare er et GSM-nett. Endret 19. april 2009 av Slettet-376f9
Lifeform Skrevet 30. april 2009 Forfatter Skrevet 30. april 2009 Tre ting må klaffe:- Du må ha en 3G-telefon, men det regner jeg med at du allerede har. - NWN må ha støtte for tjenesten, sjekk hjemmesida deres. - Du må velge nett manuelt, og henge deg på Telenors 3G-nett. Årsaken er at NWNs eget nett foreløpig bare er et GSM-nett. NWN sier de skal ha støtte for dette. Jeg har koblet manuelt mot Telenor, samt satt modus til UTMS. Det virker faktisk som det går, men bare 1-3 sec etterpå jeg har prøvd ringe opp kommer det nå "Kobler fra..." - og så nullstiller den seg. Er det noe mer utover dette jeg kan sjekke? Kan det være problemer med nettet eller abonnementet til mottakeren, f.eks. ?
dagmann Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Det kan være problemer hos mottaker også - alle de tingene mia_tuk nevner må klaffe for ham også. Kan forresten bekrefte at videoanrop fungerer med OneCall, som også bruker NWN.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå