Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøp av Sym Fiddle II


sluffy

Anbefalte innlegg

For å komme til og fra jobb, og til høsten til og fra skole, tenkte jeg å kjøpe en scooter. Valget faller sannsynligvis på Sym Fiddle II, 50cc. Så det jeg lurer på er hvilke synspunkter dere eventuelt måtte ha på denne scooteren? Er det kanskje noen her inne som har prøvd en, og kan dele førstehånds erfaringer?

 

Å kjøpe brukt kan være et alternativ, men jeg synes det er for mange brukte som virker misbrukt. Dessuten er jeg veldig fan av garanti og forbrukerkjøpslov, hvis noe skulle gå galt. Design er viktig, jeg gidder ikke å kjøre rundt på en scooter som får meg til å se ut som en 16-åring igjen.

 

Når jeg leiter på nettet finner jeg et par tester av 125cc-utgaven, her skrytes det av byggekvalitet og et par fiffige løsninger, samt god komfort. Det jeg mangler noe info om er ytelse. Jeg vet at den ikke kommer til å ta meg til månen, men det hadde vært greit om den klarte å holde sine lovlige 45km/t i moderate motbakker.

 

Her er et bilde av skjønnheten. Jeg ser for meg at min sannsynligvis kommer til å være sort.

Sym%20Fiddle%20II.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...