godsairforce 0 Report post Posted April 29, 2003 Jeg har fått tak i det fine prgrammet Style XP og der er det mange filer som er bootscreens. Men jeg kan ikke finne noen mulighet til å skifte bootscreen på StyleXP. Må jeg på et annet program? Eller kan jeg gjøre dette fra Windows? Oops, må på skolen.... Quote Share this post Link to post
MDCCLXXVI 411 Report post Posted April 29, 2003 google this.. "changing windows XP bootscreen" Quote Share this post Link to post
Solaris 312 Report post Posted April 29, 2003 Hvis du bruker Windows 2000 eller XP finner du bootscreenen i ntoskrnl.exe. Den ligger i "C:WINNTsystem32" mappen. Åpne filen med ResHacker og bytt bildet! Det fungerer i allefall perfekt for meg... Quote Share this post Link to post
d1nosaur1984 1115 Report post Posted April 29, 2003 ...eller: start data'n i sikkermodus, replace filen, og restart... Quote Share this post Link to post
Torsteinen 2 Report post Posted April 29, 2003 ...eller: start data'n i sikkermodus, replace filen, og restart... det gjorde jeg... den bootet aldri... Måtte legge inn alt på nytt Quote Share this post Link to post
godsairforce 0 Report post Posted April 29, 2003 okay folks, takk for alle svar, fikk det til nå Quote Share this post Link to post
d1nosaur1984 1115 Report post Posted April 29, 2003 ...eller: start data'n i sikkermodus, replace filen, og restart... det gjorde jeg... den bootet aldri... Måtte legge inn alt på nytt Hmmm...har "alltid" fungert fint her hos meg... Ta backup av filen for sikkerhetsskyld da vel. Quote Share this post Link to post
tigergutten 0 Report post Posted April 30, 2003 Eller formater og installer den ny-utlekkede Longhorn, den har annerledes bootscreen Quote Share this post Link to post