MysticoN Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 (endret) Kjøpt Battlefield 2 Complete collection og har lakt inn bf2, men fikk ikke noe spm om til tillegs pakkene som følger med. finner heller ingen patch, funne et par via google som ikke ville startet. så hvordan får jeg tak i siste patch på en "sikkerlig" måte? Og hvordan får jeg lastet ned Battlefield 2 special forces og booster packs? jeg har serials til de men eneste jeg finner er en teit "upgrade" knapp som fører meg til ei EA side som jeg ikke finner noe nyttig på. edit: feil. Endret 16. april 2009 av MysticoN
serru-d Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Kjøpt Battlefield 2 Complete collection og har lakt inn bf2, men fikk ikke noe spm om til tillegs pakkene som følger med. finner heller ingen patch, funne et par via google som ikke ville startet. så hvordan får jeg tak i siste patch på en "sikkerlig" måte? Og hvordan får jeg lastet ned Battlefield 2 special forces og bppster åacls? jeg har serials til de men eneste jeg finner er en teit "upgrade" knapp som fører meg til ei EA side som jeg ikke finner noe nyttig på. Alt du trenger er på dvd`n.
MysticoN Skrevet 16. april 2009 Forfatter Skrevet 16. april 2009 (endret) vel.. patch er ikke på plata. fant endelig en bf 2 patch som funket no. v 1.4 men etter jeg har kjørt patchen vil ikke spillet kjøre lengre. Edit: tok en fresh install no, så at jeg fikk denne meldingen: This game has only been tested on winXP (32bit) Jeg kjører vista 64b, kan det ha noe å si? noen fix til dette problemet? Endret 16. april 2009 av MysticoN
Narkoburger Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Prøv forumet på www.battlefield.no Når jeg var hardcore bf2gamer var alltid den best på updates og hjelp
MysticoN Skrevet 16. april 2009 Forfatter Skrevet 16. april 2009 takker, skal ta meg en tur innom der. mange her som spiller bf2 enda eller? er verdt det når det koster under 200 for bf2 med alt av addons ink frakt.
Grindal Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Sjekk denne siden: http://www.game-monitor.com/search.php?=un...s=&game=bf2 Det er over 3000 ulike servere og sikkert flere tusen som spiller daglig. Tro meg, BF2 er fremdeles meget populært, selv om det er fra 2005;) Husk at booster packsene må aktiveres/registreres etter kjøp, det kan du gjøre her: https://account.ea.com/commerce/bf2cc/code-...mp;locale=en_US Hvis du ikke har fått innstallert SF, har jeg en oppskrift for det også som muligens funker: Når du har satt in dvden i dataen, åpner du Min Datamaskin, høyreklikker på dvd stasjonen og velg "Utforsk" Du vil nå få opp mange ulike mapper. Finn mappen som heter SF og åpne den. Der vil du finne en setup.exe fil. Dobbelklikk på den. Da vil innstallasjonen for SF starte. Hvis du etter installasjonen ikke kan kjøre SF p.g.a en lightning.fx fil error, må du følgene (hentet fra en gamerforum): If you get the "syncronize shaders/lighting.fx not found" issue, then you'll need to copy the following files: Copy all of the files from: C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\mods\bf2\shaders_client to: C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\mods\bf2\shaders and Copy all of the files from: C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\mods\xpack\shaders_client to: C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\mods\xpack\shaders Håper dette kan hjelpe deg. Hvis ikke, spør om mer hjelp;)
NOddi Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Hvis du kjører Vista som OS kan du prøve å høreklikke på snarveien og trykk på "kjør som administrator"
Narkoburger Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Mulig dette er noe som er blitt forbedret nå, men jeg husker at Special Forces ble oppfattet som en mod, og at man derfor ikke kom inn på serverne som kjører bare BF2. Får jammen lyst til å blåse støv av BF2 kontoen min selv etter å ha lest om det her, etter hva jeg hører så er det visst fortsatt mange som spiller det online ja. Forøvrig hadde de en killer mod som het Northern Conflict som baserte seg på det norske, svenske og danske forsvaret med korrekte våpen og uniformer, tanks og slikt , utrolig moro
MysticoN Skrevet 23. april 2009 Forfatter Skrevet 23. april 2009 den mod'en hørtest morro ut, selv har jeg gidd opp bf2.. får ikke spillt det og etter å ha prøvd det meste og re instalert spillet et par ganger for mange så gidde jeg opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå