Gå til innhold

Anbefalinger av Nett-PC?


Anbefalte innlegg

Jeg tenker å kjøpe meg en nett-pc nå snart fordi jeg skal reise en del.

Har dere noen anbefalinger eller noe sånt til nett-pc jeg bør kjøpe eller ta en titt på?

Jeg er villig til å gå ut med maksimalt 3500kr.

Jeg skal kun bruke den til surfing på nett og ha en del musikk, filmer og bilder inn på, men ikke mye.

 

Håper dere har noen gode anbefalinger!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da er i grunnen dette nok; hvis du setter det i sammen selv..

 

PC i deler - AMD Athlon64 X2 7750+2GB, Radeon HD 4650, 500GB, nforce 630a+GF7050 chipset, DVD±R/RW

4x-14%Pris og tilgjengelighet

kr 2.995,-

Du foreslår stasjonær PC til en som er ute etter laptop for reisebruk? Nice...

 

 

Til trådstarter så kan jeg anbefale HP mininote 2140, denne er solid bygget, har en god musematte samt en særdeles god skjerm med sprudlende farger og god kontrast :)

Lenke til kommentar
Da er i grunnen dette nok; hvis du setter det i sammen selv..

 

PC i deler - AMD Athlon64 X2 7750+2GB, Radeon HD 4650, 500GB, nforce 630a+GF7050 chipset, DVD±R/RW

4x-14%Pris og tilgjengelighet

kr 2.995,-

Du foreslår stasjonær PC til en som er ute etter laptop for reisebruk? Nice...

 

 

Til trådstarter så kan jeg anbefale HP mininote 2140, denne er solid bygget, har en god musematte samt en særdeles god skjerm med sprudlende farger og god kontrast :)

 

Hehe, jeg begynte å lure her...

Men den HPen, hva ligger den på? (pris)

Lenke til kommentar
Da er i grunnen dette nok; hvis du setter det i sammen selv..

 

PC i deler - AMD Athlon64 X2 7750+2GB, Radeon HD 4650, 500GB, nforce 630a+GF7050 chipset, DVD±R/RW

4x-14%Pris og tilgjengelighet

kr 2.995,-

Du foreslår stasjonær PC til en som er ute etter laptop for reisebruk? Nice...

 

 

Til trådstarter så kan jeg anbefale HP mininote 2140, denne er solid bygget, har en god musematte samt en særdeles god skjerm med sprudlende farger og god kontrast :)

 

Nice. Jeg hater slike ekle/spydige kommentarer og misliker sterkt besserwissere som deg. Greit jeg bommet - det er bare å poengtere det på en vanlig måte. Fullt ut akseptabelt å poengtere feil/misforståelser, men ikke tro at du er perfekt selv.

 

Trådstarter: hadde bærbar eller laptop el emneord vært nevnt i overskriften, så hadde jeg ikke bommet:)

Endret av jornboss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...