Gå til innhold

[Løst]har nokia n82 ordbok?


Anbefalte innlegg

har nettopp køpt meg en n82,etter mange år med sonyericsson.har n82 ordbok?at den kommer med ordforslag slik som på sonyericsson.jeg finner den ikke,skulle prøve å skrive feks du.men det kommer bare opp et,noen som kan hjelpe.og hvordan får jeg frem eller bruker ordboken på nokia.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har nettopp køpt meg en n82,etter mange år med sonyericsson.har n82 ordbok?at den kommer med ordforslag slik som på sonyericsson.jeg finner den ikke,skulle prøve å skrive feks du.men det kommer bare opp et,noen som kan hjelpe.og hvordan får jeg frem eller bruker ordboken på nokia.

Ja det har den. Mener å huske at du må holde inne # når du er inne på "ny melding", for å få opp ordlista.

Lenke til kommentar
har nettopp køpt meg en n82,etter mange år med sonyericsson.har n82 ordbok?at den kommer med ordforslag slik som på sonyericsson.jeg finner den ikke,skulle prøve å skrive feks du.men det kommer bare opp et,noen som kan hjelpe.og hvordan får jeg frem eller bruker ordboken på nokia.

Ja det har den. Mener å huske at du må holde inne # når du er inne på "ny melding", for å få opp ordlista.

ok kommer den da opp med valg av diverse ord
Lenke til kommentar
har nettopp køpt meg en n82,etter mange år med sonyericsson.har n82 ordbok?at den kommer med ordforslag slik som på sonyericsson.jeg finner den ikke,skulle prøve å skrive feks du.men det kommer bare opp et,noen som kan hjelpe.og hvordan får jeg frem eller bruker ordboken på nokia.

Ja det har den. Mener å huske at du må holde inne # når du er inne på "ny melding", for å få opp ordlista.

ok kommer den da opp med valg av diverse ord

 

Nja... Det er ikke på SE der du får opp en liste med ord, så velger du med joysticken. Du får opp et forslag på et ord, hvis det ikke er det ordet du er ute etter, må du trykke på stjerne helt til du får det riktige ordet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...