Nemiz Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Hei. Kjøpte meg iPhone 3G hos Expert i dag. Telefonen var forseglet og virker helt ny. Jeg logga meg på WiFi nettverket hjemme for å laste ned noen applikasjoner fra AppStore. I det jeg skal begynne installasjonen av yr.no's applikasjon blir jeg spurt om iTunes-passordet til en hotmail adresse ([email protected]). Har jeg fått en brukt telefon eller hva skjer?
Marasmus Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 (endret) SIkkert bare tullingen hos Expert som var pålogget sin iTunes-konto da han aktiverte (og tydeligvis synkroniserte, som er huff huff) telefonen i iTunes i butikken, tipper jeg. Fikses ved at du synkroniserer telefonen mot din egen iTunes-konto. Skulle du få trøbbel med det gå inn på Innstillinger -> Generelt -> Tilbakestill -> Tilbakestill alle innstillinger, eller noe i den duren. Var den forseglet har du garantert fått en ny telefon Dette er for øvrig en av årsakene til at iPhone-selgere skal på kurs før de får selge telefonen ... EDIT: Ta deg en tur innom og kjeft på Expert Endret 14. april 2009 av Marasmus
genser Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 (endret) Kommer ingenting godt ut av kjefting. (Få pengene tilbake og kjøp i nabobutikken ) edit: Ro ned nå Endret 14. april 2009 av genser
Marasmus Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 genser's butikk ligger like ved siden av Expert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå