Gå til innhold

Ny bærbar, ca 7000 - Lei av stasjonær


Anbefalte innlegg

hei folkens,

nå har det seg slik at jeg har blitt bidig lei av å måtte drasse rundt på min gigantiske stasjonære pc hele tiden og har bestemt meg for å gå til innkjøp av en laptop.

 

Laptopen jeg er ute etter skal ikke være den kraftigste gamerpc'en på markedet, men må kunne kjøre ett halvnytt spill i ny og ne. Prisen burde ikke overstige 7000.

 

Egentlig så har jeg allerede funnet en laptop som jeg synes så veldig bra ut og har en kurrant pris: Acer Aspire 6930G CPT2 T6400

 

Så lurer jeg bare på om det er noen som har erfaringer med denne pc'en. Tenker da mest på det praktiske sånn som hvordan tastaturet og pekeplaten er, hvor varm den blir de forskjellige stedene, batterilevetiden osv. (ytelsen o.l. trenger jeg ikke vite så mye om siden det står mye om slikt på nettet)

 

Jeg er selvfølgelig også åpen for tips til andre bærbare i denne prisklassen. Noen av mine spessiele kriterier er at den burde ha 16:9, være 15-17", og ha numpad.

 

PC'en skal mest brukes til hjemmebruk, så den trenger ikke være spessielt ultraportabel.

Endret av fredblic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...