emonium Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Laget meg en ny gaming pc rett før jul, før det har det vært litt lite spilling noen år. Har derfor mest sannsynlig gått glipp av en god del FPS spill... Trenger derfor tips om spill å kjøpe! Flerspiller er uviktig, enspiller med bra historie er det jeg er ute etter. Spiller for tiden Crysis, og litt Far Cry 2 og MoH Airbourne. Liker også Call of Duty og Half Life 2. Vurderer å kjøpe Left 4 Dead og Dead Space.
2ball_ Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 (endret) du kan jo prøve F.E.A.R eller Doom 3 (gøye spill man skvetter litt av) i tilleg er det jo bra grafikk på de, serlig fear. så da får du hjo teste PC-en litt også kan slenge inn noe mer vist jeg kommer på noe som ingen andre har tenkt på. Endret 14. april 2009 av 2ball(s)
Balleflass Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 dead space er litt tungvint og ensformig men skvetter litt fortsatt. CoD4 er vel kanskje dagens FPS gud.
NoNamesLeft Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Cod Modern warfare 2 kommer snart ut! Kjøp (last ned O.o) det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå