hanzenn Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Er det noen av dere som spiller sa-mp? La oss diskutere alt relatert gtasamp her, fant ingen sånn tråd fra før så. Skriv hvilken server dere spiller på så skal jeg skrive dem opp i tråden. :-) [Driver for tiden å scripter et eget RP system som jeg tror kommer til å bli ganske bra, så jeg trenger beta testere.]
MrAvionics Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Bare ett lite spørsmål. Går det ann å spille multiplayer på pc?
hanzenn Skrevet 14. april 2009 Forfatter Skrevet 14. april 2009 Ja det er det jeg prater på.. http://sa-mp.com
MrAvionics Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Ja det er det jeg prater på.. http://sa-mp.com Tøft. Går det ann å spille det LAN uten internett tilgang?
hanzenn Skrevet 14. april 2009 Forfatter Skrevet 14. april 2009 Spille med venner over LAN er fullt mulig, men da må du jo sette opp en lokal server også da
MrAvionics Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Spille med venner over LAN er fullt mulig, men da må du jo sette opp en lokal server også da Ok tøft skal prøve det når jeg kommer hjem tror jeg=)
HaaviOS Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 jeg får ikke min samp til å virke når jeg finner server å joimer den, kommer jeg bare inn på det vanlige gta SA,, hva skal jeg gjøre?
kjermy Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 Har et tips om cops & robbers... husker ikke helt, men den var sykt bra...
Korka Skrevet 21. mai 2009 Skrevet 21. mai 2009 (endret) jeg får ikke min samp til å virke når jeg finner server å joimer den, kommer jeg bare inn på det vanlige gta SA,, hva skal jeg gjøre? Lenge siden jeg har spilt GTA:SA nå, men jeg tipper du har v1.1 og ikke v1.0. Google "GTA SA downgrader patch" så kjører du den. Da tror jeg nok du får spilt SAMP Endret 21. mai 2009 av Korka
HaaviOS Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Lenge siden jeg har spilt GTA:SA nå, men jeg tipper du har v1.1 og ikke v1.0. Google "GTA SA downgrader patch" så kjører du den. Da tror jeg nok du får spilt SAMP Takk for tipse skal prøve det ut nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå