Dammed Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 det som er normalt er at ingenting er likt for alle. Med andre ord, det som er normalt er at det er unormalt. Vi alle er forskjellige og liker forskjellige ting. Gjør dette selv, av og til så har jeg fått krampe i låra... Ikke fult så digg.
Korka Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Strammer og strekker ut beina mine jeg og, klarer ikke komme uten det : (( Det er bare noe jeg gjør automatisk liksom, er ikke noe godt å ronke visst jeg ikke gjør det..
Hrodebert Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Med henhold til § 10 i retningslinjene forsvant ’4’ innlegg. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Hold dere til temaet i tråden. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".
JensViking Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Bare en liten "warning", i min erfaring bidrar det at du spenner muskler og holder pusten til at du permanent kommer raskere, jeg merker i hvert fall at jeg kommer raskere nå enn det jeg gjorde før jeg startet å spenne lårmusklene (men at jeg også på en måte har klart å "komme meg utav det" i stor grad).
Anbefalte innlegg