Gå til innhold

Etterlysning - Cerwin Vega forsterker.


Anbefalte innlegg

Ok, dette er egentlig bare noe jeg gjør for og finne ut av om min forsterker er enda i live, og om jeg kan få den tilbake ved kjøp eller anet.

 

 

For ca. 10 år siden, ble en Cerwin Vega forsterker stjålet sammen med en Niko effekt forsterker (Defekte) og en Niko for-forsterker.

 

Dette ble stjålet mellom flytte bil og lager, og da samme forsikringsselskapet dekket begge parter, nektet de og betale ut noen sum da de mente at det var "mellom bil og lager".

 

Jeg vil egentlig bare ha tilbake forsterkeren om noen vet om den.

 

Denne ble stjålet på Nesbru/Holmen, det er ett lager der rett ved Holmen senteret.

 

Om noen informasjon eller videreformidling av kontakt kan gjøres til vedkommende som enda har denne forsterkeren så blir jeg veldig takknemelig.

 

Kjennetegn på Cerwin Vega sterkeren:

toppen ser ut som en hønse netting, sterkeren har 10 eller var det 20 transistorer på hver side, som også er varme spreder, er ingen vifte på sterkeren.

Ingangene på baksiden er byttet ut med nyere gull forgyllte inganger.

på fremsiden, så mangler noen av knappene for instillinger av utganger og slikt.

den har 2 volume knapper, en for venstre og en for høyre utgangen.

Den er i svart lakk og på fremsiden står det "Cerwin Vega".

 

Forsterkeren er nå 32 år gammel, den ble importert i sin tid til Spikkestad sammen med 2 sett høytalere og ble brukt der på Zebedeus (Ungdoms disco), frem til jeg kjøpte den for en tusenlapp.

 

Om noen har info om denne forsterkeren, så kontakt med på PM, garanterer ingen straffe forfølgelser eller lignende, vil bare ha den tilbake om mulig.

Endret av Fritz0r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...