Gå til innhold

iPhone 3G -Hvor er den billigst?


Anbefalte innlegg

Husk at det du evt ikke bruker opp blir overført til neste mnd, så hvis du ikke ringer for 300 hver mnd så vil du ha endel til overs etter bindingstiden som du kan ringe for.

 

Det er vel feil? Dersom du ikke bruker opp de 300,- innen bindingstiden får du ikke dratt med de videre når bindingstiden er over. Det gjelder iallefall på Djuice Control, regner med at vilkårene er like på disse abonnementene.

Har du kilde på denne påstanden? Jeg fant virkelig ikke et ord om det på nettet, sender mail til kundeservice nå og spør. Men jeg er ganske sikker på at det fungerer slik for control, og dermed burde det vel også gjøre det for superkontroll.

 

edit: følgende står ihvertfall på vilkår for djuice control:

Endring av abonnement

Du kan endre til et annet mobilabonnement fra djuice og Telenor uten ekstra kostnader. Har du signert bindingsavtale, gjelder egne bestemmelser. Gjenstående beløp på din ringekonto vil bli overført til det nye abonnementet. Unntak fra dette er månedspris som er innbetalt mens du hadde en bindingsavtale eller ekstra bonus som du har mottatt som følge av en kampanje, for eksempel at du har fått 50 kroner gratis inne på ringekornto. Disse vil bli slettet. Dersom du endrer til et kontantabonnement beholder du alle saldoene.

Endret av srbz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sender du veldig mye meldinger kan djuice nonstop eller djuice complete være tingen for deg (nonstop lønner seg over complete hvis du sender mer enn 15 meldinger om dagen).

Evt f.eks. surfprat M, der du har inkl 100 sms hver mnd, og så kan du oppgradere med en sms100- eller sms250-pakke hvis du mener du sender såpass hver mnd. Da har du i tillegg mye gunstigere minuttpris enn på de to forrige jeg nevnte.

Lenke til kommentar

Hos Netcom er totalprisen etter brudd abonnement henholdsvis 5589 for 16gb og 4698 for 8gb, var det sist jeg sjekket iallefall, og tror ikke det har vært noen endringer siden da.

 

Angående topic så synes til tilbudet netcom har med fastpris på data er ganske rimelig. Skal man ha et fastprisabonnement for data uten telefon koster det 249 kroner, da uten bindingstid eller noe. Kjøper man en iPhone for 998 blir månedsavgiften bare hevet med hundre kroner, altså 349. Dette er jo bare rimelig for folk som surfer en del da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...