Gå til innhold

AMD Athlon XP 2800 Barton


[CFH]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kan jo være litt toft og overklokke en xp barton 2500 til 2800

2500 har jo bare 1833mhz.og en 2800 har vel 2007mhz.ville ikke ha gått for det uten vannkjøling..p.s og det koster..

nei kjøp xp 2800 du..

MIN barton 2500+ kjører jeg på 2.25 ghz med boxed vifte.. hvor kommer vannkjølings tullet ditt fra?

Lenke til kommentar
Sier det samme... har barton 2500+ selv og har klokket til 2,04(ram'en takler ikke mer). Så ikke kom med slik tøv her i gården. Den klokkes lett til barton 2800+!

 

2500+ kan lett klokkes til 2800+, men 2800+ kan også klokkes opp til høyere hastigheter....

Lenke til kommentar
kan jo være litt toft og overklokke en xp barton 2500 til 2800

2500 har jo bare 1833mhz.og en 2800 har vel 2007mhz.ville ikke ha gått for det uten vannkjøling..p.s og det koster..

nei kjøp xp 2800 du..

MIN barton 2500+ kjører jeg på 2.25 ghz med boxed vifte.. hvor kommer vannkjølings tullet ditt fra?

Lenke til kommentar

2225 mhz..??hva har du i mhz på fsb da..må jo være minst 190-200.

jeg har xp 2500.fikk fsb til 180,men da ble det stopp(pc klikka)tror jeg hadde 2060mhz som mest.men da er det jo ikke noe stabilt .

kan hende der var ramen som stoppet det.har bare 266 ram.

ville jo heller ha kosta på meg en xp 2800(barton)og stabilt system :wink:

Lenke til kommentar
2225 mhz..??hva har du i mhz på fsb da..må jo være minst 190-200.

jeg har xp 2500.fikk fsb til 180,men da ble det stopp(pc klikka)tror jeg hadde 2060mhz som mest.men da er det jo ikke noe stabilt .

kan hende der var ramen som stoppet det.har bare 266 ram.

ville jo heller ha kosta på meg en xp 2800(barton)og stabilt system :wink:

 

Takker for svar! Jeg går for en 2800 tror jeg... Den har jo også gått ned en del i pris.

Lenke til kommentar
2225 mhz..??hva har du i mhz på fsb da..må jo være minst 190-200.

jeg har xp 2500.fikk fsb til 180,men da ble det stopp(pc klikka)tror jeg hadde 2060mhz som mest.men da er det jo ikke noe stabilt .

kan hende der var ramen som stoppet det.har bare 266 ram.

ville jo heller ha kosta på meg en xp 2800(barton)og stabilt system :wink:

 

:grumpy:

 

forstå noe før du skriver a!

 

eller kom du akkurat ut av vogga?

 

Undersøkt saken nærmere før du komenterer den. du kan tydeligvis lite når det gjelder både hk, ram, prosessor og overklokking, og da må du ikke bruke din inkompetans til å forvirre andre!

 

Og til CFH: gå for Barton 2500+, da sparer du 1000kr! og jeg trenger vel ikke å si at du kan klokke den opp? :D

Lenke til kommentar
2225 mhz..??hva har du i mhz på fsb da..må jo være minst 190-200.

jeg har xp 2500.fikk fsb til 180,men da ble det stopp(pc klikka)tror jeg hadde 2060mhz som mest.men da er det jo ikke noe stabilt .

kan hende der var ramen som stoppet det.har bare 266 ram.

ville jo heller ha kosta på meg en xp 2800(barton)og stabilt system :wink:

 

:grumpy:

 

forstå noe før du skriver a!

 

eller kom du akkurat ut av vogga?

 

Undersøkt saken nærmere før du komenterer den. du kan tydeligvis lite når det gjelder både hk, ram, prosessor og overklokking, og da må du ikke bruke din inkompetans til å forvirre andre!

 

Og til CFH: gå for Barton 2500+, da sparer du 1000kr! og jeg trenger vel ikke å si at du kan klokke den opp? :D

 

 

 

 

det er jo ikke sikkert denne karen skal overklokke,han spør jo bare hva som er best

er vel bedre og spandere noen kroner ekstra på en bedre cpu,enn og kjøpe bra hk,ram o.s.v for og overklokke+risken ved den..men det kan du jo mye bedre enn meg så det overlater jeg til deg og kometere.!

Lenke til kommentar
nei..kjøp en xp 2800 du,hvis du ikke er overklokkeexpert.

 

1. Overklokking ødelegger garantien...

 

Nok om det..

 

2. Alle AMD BARTON CPU-er kan låses opp på hovedkortet om en bruker nForce2 (som vel de fleste gjør). Ergo trenger en ikke å være "ekspert" for å overklokken en barton (eller T-bred B). Det hele er rett og slett lekende lett :)

 

P4 er forøvrig også veldig bra til å klokke! Spesielt om en tar en P4 med 133 FSB og klokker den til 166-200 FSB :)

Lenke til kommentar

Jeg ville kjøpt meg en 2500+ og klokka den opp til rundt 3000+, dette går lett med boxed kjøler, eller en annen ikke for dyr kjøler. Og siden 2500 er den første i barton serien, har jo den selvfølgelig større overklokkingspotensiale en f.eks 2800+.

 

mr x - Lykke til med lesinga :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...