Gå til innhold

teoriprøven for bil


Anbefalte innlegg

Hallois!

 

Tenkte å ta teoriprøven for bil innen en ukes tid ca. på teoritentamen.no har jeg gjennomført prøven en del ganger og bestått flere av de med 3-5 feil ofte. lurer litt på hvor stor forskjell er det mellom den online prøven, og den ekte teoriprøven en må ta? er spørsmålene like? jeg får også veldig mange av de samme spørsmålene opp igjen på teoritentamen.no nå etter å ha gjennomført den noen ganger, så jeg husker flere av svarene.

 

ellers noen anbefalninger før prøven? noe jeg bør lese ekstra godt på? (så klart er det individuelt, men tar hva jeg kan få av tips o.l :p)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en del spørsmål av samme type, men du må kunne litt mer enn det som spørres om på teoritentamen selvfølgelig. Du bør kunne de spørsmålene på teoritentamen såpass at du klarer deg med 0-1 feil, da har du hvertfall et veldig godt utgangspunkt!

 

Det er jo veldig blandede spørsmål hos biltilsynet, så du bør jo egentlig få med deg det meste i boka, men husk at det siste kapittelet er egentlig unødvendig å lese (jeg høres kanskje litt "streng" ut, men det lønner seg å stille godt forberedt :p )

Endret av Kjeksmestern
Lenke til kommentar
Det er en del spørsmål av samme type, men du må kunne litt mer enn det som spørres om på teoritentamen selvfølgelig. Du bør kunne de spørsmålene på teoritentamen såpass at du klarer deg med 0-1 feil, da har du hvertfall et veldig godt utgangspunkt!

 

Det er jo veldig blandede spørsmål hos biltilsynet, så du bør jo egentlig få med deg det meste i boka, men husk at det siste kapittelet er egentlig unødvendig å lese (jeg høres kanskje litt "streng" ut, men det lønner seg å stille godt forberedt :p )

 

Sant at det lønner seg å møte så godt forbredt som mulig, innenfor alle kategorier. Selv var jeg så "heldig" klarte jeg meg med 2 feil. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...