Gå til innhold

Nokia musikkstasjon DH-1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel...geokri. Les litt nøyere du.

 

Jeg har ikke begynt enda. Sense shoppen har ingenting med sense å gjøre som operatør. moobi som styrer alt der. Ta en liten sjekk du så ser du at det er kun de som har den inne pr. dags dato. Jeg menre uansett at Telenor Mobil er best. Den satt i sikringsskapet tenker jeg! :yes:

Lenke til kommentar

å si at den ikke har noe som helst med sense å gjøre er da vel litt overdrevet, bare det at adressen er sense.no og at du kan kjøpe telefoner sterkt subsidiert der med sense abb er vel å si at de har litt å gjøre med sense, at man må trykke "om butikken" for å finne ut at det ikke er sense som har den men noen andre er jo litt i villeste laget, nekter å gå med på at sense ikke har noe med greia!

 

 

Når det gjelder music standen til nokia, så har begge de store norske leverandørene av nokia den på lager i gode mengder, så det må da vel være mer at den fikk slakt i tester som gjør at ingen andre har den på lager.

Lenke til kommentar

ja, ja...

 

Vis meg en plass hvor de har den i salg da?

 

Det at jeg SKAL begynne å jobbe i Sense og at butikken til SENSE tilfedligvis har den inne = reklame??. Ikke akkurat som om det er bindingstid på musikkstasjonen?? Eller at det koster 0.89,- å bruke den. Hallo!!

 

Hvis jeg sier at den kan skaffes fra Telehuset. Er det da "reklame" fordi jeg jobber i Telenor? Herregud da mann. Get a grip! :yes:

 

HVORDAN vet du at ingen tar den inn fordi den er så dårlig? Vennligst dokumenter dine påstander..

Lenke til kommentar
ja, ja...

Vis meg en plass hvor de har den i salg da?

 

Telefast og Dangaard har den på lager, har ikke sagt at noen hadde den i salg! Gi meg tre dager så kan jeg selge deg den for 599,-

 

Det at jeg SKAL begynne å jobbe i Sense og at butikken til SENSE tilfedligvis har den inne = reklame??. Ikke akkurat som om det er bindingstid på musikkstasjonen?? Eller at det koster 0.89,- å bruke den. Hallo!!

 

Det var da litt ironisk ment at det var reklame, men du tente jo virkelig :D , må jo bety at du føler deg litt truffet.....

 

Hvis jeg sier at den kan skaffes fra Telehuset. Er det da "reklame" fordi jeg jobber i Telenor? Herregud da mann. Get a grip! :yes:  

 

Hva i alle dager har Telehuset med Telenor, annet enn at de selger Telenor abb. akkurat som Spaceworld og Elkjøp??

 

HVORDAN vet du at ingen tar den inn fordi den er så dårlig? Vennligst dokumenter dine påstander..

 

Er dette dokumentasjon nok for deg?

http://www.itavisen.no/art/1299877.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...