int20h Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Opptil 35 prosent rabatt gis til dem som oppgraderer til Barcelona eller videre til Istanbul. Les mer Siter Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Hva slags socket er det snakk om egentlig? Siter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Jeg sitter på et par opteron maskiner her (175/185 på 939), gjelder 35%'en meg også ? Opteron (Barcelona) = Socket F (1287), jeg tror også Istanbul er det. Siter Lenke til kommentar
wiak Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Tiltman, jupp, amd har ikke byttet sokkel siden de bytta til DDR2 alså Socket F, Socket F vil vare ut 2009, og lengre fordi AMD vil også komme med CPUer med DDR3 støtte i 2010 men tipper også de har mulighet å brukes i både DDR3 hovedkort og DDR2 hovedkort akuratt som AM3 Phenom IIs Siter Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Skulle gjerne sett at de kom med en billig erstatning som passet til 939... eneste som er lit tregt på mitt system er cpuen. Siter Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Jeg har dette hovedkortet. msi neo4 platinum. Det står at den en gang i tida har støtta opteron. Er det noe håp? Jeg ser også på den lista jeg postet at hk skal støtte noen X2 dual core prosessorer opp til 4600+. Hos komplett er den laveste 5200+. Vil den passe? Eller må den ligge i lista til MSI for å kunne fungere? Siter Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 11. april 2009 Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 Jeg har dette hovedkortet. msi neo4 platinum. Det står at den en gang i tida har støtta opteron. Er det noe håp? Jeg ser også på den lista jeg postet at hk skal støtte noen X2 dual core prosessorer opp til 4600+. Hos komplett er den laveste 5200+. Vil den passe? Eller må den ligge i lista til MSI for å kunne fungere? Du har et eldgammelt 939 hk. Dette har det ikke kommet nye cpuer til på årevis. Hadde du hatt am2/+ så kunne du oppgrad ert cpu. Men dette tilbudet gjelder nok bare serverkunder. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.