Nesnitram Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Hvilke kampsporter kombinerer dans i sporten? Er veldig motivert til å begynne med en kampsport som XMA eller capoeira, men hvor i Norge kan jeg ta opplæring i dette? Er 14 år og bor i Bærum. Endret 8. april 2009 av Yohan Siter Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Du har jo Capoeira. http://www.capoeira.no Endret 7. april 2009 av Midnight_walker Siter Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 8. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 OK, hva med XMA? Finnes det opplæring i det? Siter Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 11. april 2009 Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 finnes jo sånn music style innen kick boksing også ;D Siter Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 11. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 finnes jo sånn music style innen kick boksing også ;D Men det blir vell ikke helt det samme kanskje? Siter Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 11. april 2009 Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 OK, hva med XMA? Finnes det opplæring i det? Tror capoeira er større her i Norge enn det XMA er. Siter Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 11. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 OK, hva med XMA? Finnes det opplæring i det? Tror capoeira er større her i Norge enn det XMA er. Ja, vet at det finnes flere klubber i Norge, men er mest motivert til å begynne med Extreme martial arts. Siter Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Ja, forstår. Hadde vært artig å iallefall å ha prøvd ut. Siter Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Finnes det forumer eller lignende hvor man kan diskutere ulike triks? Tenkte at jeg kanskje skulle forsøke å lære litt på egenhånd Siter Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Brukes seriøst XMA fortsatt som uttrykk? - Trodde omtrent alle gikk over til å bare kalle det triksing siden det ikke har noen "martial" relevanse. Misforstå meg ikke, det er digg å se på, det egner seg bare best til show og ikke kamp (seff). Men for all del, det er god trening så ikke la det stoppe deg. Fin hobby ved siden av en kampsport eller turn. Yohan, youtube svømmer over av triks - bare søk på det du vil lære; gainer, 360, 540, raiz osv. Siter Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Brukes seriøst XMA fortsatt som uttrykk? - Trodde omtrent alle gikk over til å bare kalle det triksing siden det ikke har noen "martial" relevanse. Misforstå meg ikke, det er digg å se på, det egner seg bare best til show og ikke kamp (seff). Men for all del, det er god trening så ikke la det stoppe deg. Fin hobby ved siden av en kampsport eller turn. Yohan, youtube svømmer over av triks - bare søk på det du vil lære; gainer, 360, 540, raiz osv. Takk for informasjonen Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.