mau5trap Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 (endret) Hei. Kjøpte Empire: Total War i dag, og gledet meg som en unge til å få instalert og spilt det. Men jeg får ikke registrert det. Ifølge Steam sine egne sider, kan programmer som AVG 7.5 og Daemon Tools blokke registreringen. Har deaktivert begge programmene, men ingen løsning. Noen forslag til åssen jeg kan få registrert spillet? Endret 6. april 2009 av rln
Bjørnar! Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Kjøpte du det i ein butikk eller over Steam? Viss du kjøpte det i ein butikk, er du sikker på at du skal registrere det på Steam?
mau5trap Skrevet 6. april 2009 Forfatter Skrevet 6. april 2009 Registrere det på en annen pc? Jepp, var det jeg også fant ut at jeg kunne. Har aldri brukt steam før, så jeg tenkte umiddelbart at hvis jeg skrev in CD keyen, ville den lagres på maskinen (som ved en vanlig instalasjon) . Registrerte det hos en kompis nå nettop. Kjøpte du det i ein butikk eller over Steam?Viss du kjøpte det i ein butikk, er du sikker på at du skal registrere det på Steam? Kjøpt i butikk, men må registrere det over steam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå