Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

1 uke gammel laptop er plutselig helt klikk! 100kr til riktig hjelp!


Anbefalte innlegg

jeg og gir en blanke i 100 lappen din men trenger å vite vilken maskin det er for å kunne gi deg noe svar som helst. prøvd å google feilmeldinger? vist du får blåskjerm er det bare å notere deg feilmeldingen å skrive den direkte inn i søkefeltet på google så finner du nok svar ;) vist det er en acer kan det høres ut som at du har åpnet et å annet deksel. jeg vet acer hadde en ganske teit greie på stasjonære maskiner som gjorde at den "krasjet" vist uønsket personel åpnet kabinettet skulle ikke forundre meg om de har gjort det på laptoppene sine og :( isåfall skal det gå an å nullstille dette i bios på et vis.

 

mvh Medsoldat :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg og gir en blanke i 100 lappen din men trenger å vite vilken maskin det er for å kunne gi deg noe svar som helst. prøvd å google feilmeldinger? vist du får blåskjerm er det bare å notere deg feilmeldingen å skrive den direkte inn i søkefeltet på google så finner du nok svar ;) vist det er en acer kan det høres ut som at du har åpnet et å annet deksel. jeg vet acer hadde en ganske teit greie på stasjonære maskiner som gjorde at den "krasjet" vist uønsket personel åpnet kabinettet skulle ikke forundre meg om de har gjort det på laptoppene sine og :( isåfall skal det gå an å nullstille dette i bios på et vis.

 

mvh Medsoldat :p

 

Tror ikke dette er tilfellet, har dog aldri hørt at dette er ett vanlig problem... Demonterte nylig relativt ny acer laptop og tok av omtrent alle panelene på hele maskinen så kun skjellettet og batteriet stod igjen. Startet uten komplikasjoner :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...