Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AMD CPU Athlon XP 2500 1.833MHz Socket A 333FSB 640kb Cache 11clk Barton

 

Connect3d VGA-Card Radeon 9700 Pro 128MB DDR AGP TV-Out DVI Retail Powered By ATI

 

Samsung DVD-ROM 16X/48X ATAPI Internal Bulk WO/SW

 

Samsung SFD-321B, Floppy Disk Drive 1.44MB 3.5" Internal

 

2 x TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 256MB CL2.5 Minne 184-P (for DDR-PC400MHz)

 

Asus A7N8X Deluxe/GD hovedkort Socket A nForce2SPP, ATX, 1394, USB2.0, Dual LAN

 

Chieftec Dragon Medium Tower m/dør Sort Kabinett m/360W DX-01B-D P4 / AMD

 

Seagate Barracuda 7200.7 40GB IDE ATA/100 harddisk 2MB cache 7200RPM

 

Mist - Silent Twin CPU vifte

 

 

 

Noen som kan vurdere opppsettttettttt mitt? Om det er noe jeg burde forandre på osv. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, ser ikke så dumt ut det. Jeg ville iallefall gått for en MYE større hardisk, men hold deg til Seagate. Hva med 80 eller 120GB? Kjøp 8mb cache. Ellers så ville jeg byttet hovedkort, til abit nf7 eller epox 8rda3+. Gjerne en annen kjøler hvis du skal overklokke, Silent Twin blir kanskje litt for liten da. Ellers vil den kjøleren fungere bra. Hvis du gidder kan du kjøpe twinmos ram med winbound brikker, disse skal være enda bedre :)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt vitsen med å bruke så mye penger på en kjøleribbe. Er vel ikke så mye høyere ytelse du får i forhold til en vanlig kjøleløsning til et par hundre.

En kan hvertfall trygt si at det er helt unødvendig hvis en ikke er veldig opptatt av å klokke et par mhz høyere enn kompisene...

Lenke til kommentar
vel...ville nå ha sagt at du burde holdt deg til ASUS'en ... men du ser nå selv. Ønsker du gode luftkjølere, så burde du se på termaltake eller swiftech sine.

 

Nei nei. Hvorfor skal han holde seg til asus kortet når det finnes bedre på markedet ?

Lenke til kommentar

Ville skifta til Abit NF7 Hovedkort. Og en Seagate 120GB Harddisk 7200 rpm med 8mb cache. Minimum 80gb. Og jeg ville kansje skifta cpu kjøleren (bare hvis du har planer om overklokking, for til det er silent twin for svak). Skal du ikke overklokke er det den perfekte kjøler.

 

Mvh

Lenke til kommentar
Nei nei. Hvorfor skal han holde seg til asus kortet når det finnes bedre på markedet ?
It was a tough call choosing between the Chaintech 7NJS and the ASUS A7N8X Deluxe, but eventually we decided to choose the ASUS A7N8X Deluxe for best power user motherboard in the Athlon XP market. Thus the ASUS A7N8X Deluxe won our Editor's Choice Silver Award for best high-end motherboard for the Athlon XP platform. With features like USB 2.0, FireWire, Serial ATA RAID and dual LAN (and all for a very reasonable price), we feel the ASUS A7N8X Deluxe is worthy of this award. This award does come with one caveat however; ASUS must improve their tech support policies, as their current non-response strategy is completely unacceptable. Very poor tech support is what kept ASUS from getting the Gold here.

 

Dette er da sammendrag av en test som sammenlignet en del av nFORCE2 hovedkort. Epox 8RDA+, MSI K7N2-L, Leadtek K7NCR18D , Chaintech 7NJS, ABIT NF7-S og ASUS A7N8X deluxe.

 

Det er ihvertfall noen som er enige med med...basert på tester.

 

Men helt klart, alt er basert på smak og behag.

 

Jeg står fortsatt på at du burde velge ASUS, de lager knall stabile hovedkort. Jeg har bygd bortimot 10 PCer med ASUS hovedkort, og har ikke hatt problem med ett enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...