Gå til innhold

Video inn på iPod Touch


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som veit om det går ann på en eller annen måte å få sine egne videoer inn på en iPod Touch?

 

De må konverteres til Mp4.

Bare å google for å finne et program som gjør, finnes en del slike programmer til iPod.

 

Har konvertert den over til Mp4, skulle ha en film på tlf'en, og den samme på iPoden, så veit den er i det formatet, men lenger kommer jeg ikke, får den ikke over på iPoden..

Lenke til kommentar
Noen som veit om det går ann på en eller annen måte å få sine egne videoer inn på en iPod Touch?

 

De må konverteres til Mp4.

Bare å google for å finne et program som gjør, finnes en del slike programmer til iPod.

 

Har konvertert den over til Mp4, skulle ha en film på tlf'en, og den samme på iPoden, så veit den er i det formatet, men lenger kommer jeg ikke, får den ikke over på iPoden..

 

Har du lagt den til i iTunes og synkronisert videoer med iPoden?

Lenke til kommentar
Noen som veit om det går ann på en eller annen måte å få sine egne videoer inn på en iPod Touch?

 

De må konverteres til Mp4.

Bare å google for å finne et program som gjør, finnes en del slike programmer til iPod.

 

Har konvertert den over til Mp4, skulle ha en film på tlf'en, og den samme på iPoden, så veit den er i det formatet, men lenger kommer jeg ikke, får den ikke over på iPoden..

 

Har du lagt den til i iTunes og synkronisert videoer med iPoden?

 

Ja, har prøvd å legge den overalt på iTunes og synkronisert, men vil ikke innpå..

Men kan du fortelle meg akkurat hvor jeg skal legge den, osv? =P

iTunes er innvikla på visse områder! =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...