Gå til innhold

Video inn på iPod Touch

Anbefalte innlegg

Annonse

Noen som veit om det går ann på en eller annen måte å få sine egne videoer inn på en iPod Touch?

De må konverteres til Mp4.

Bare å google for å finne et program som gjør, finnes en del slike programmer til iPod.

Har konvertert den over til Mp4, skulle ha en film på tlf'en, og den samme på iPoden, så veit den er i det formatet, men lenger kommer jeg ikke, får den ikke over på iPoden..

Lenke til kommentar
Noen som veit om det går ann på en eller annen måte å få sine egne videoer inn på en iPod Touch?

Bare å google for å finne et program som gjør, finnes en del slike programmer til iPod.

Har konvertert den over til Mp4, skulle ha en film på tlf'en, og den samme på iPoden, så veit den er i det formatet, men lenger kommer jeg ikke, får den ikke over på iPoden..

Har du lagt den til i iTunes og synkronisert videoer med iPoden?

Lenke til kommentar

Har du lagt den til i iTunes og synkronisert videoer med iPoden?

Ja, har prøvd å legge den overalt på iTunes og synkronisert, men vil ikke innpå..

Men kan du fortelle meg akkurat hvor jeg skal legge den, osv? =P

iTunes er innvikla på visse områder! =P

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...