Gå til innhold

ITalk Small likt som YoungTalk?


Anbefalte innlegg

Er ITalk likt som YoungTalk? altså på YoungTalk betalte jeg 200 kr.. og kunne ringe for 200 kr eller sende sms. er det samme med ITalk?

 

ITalk:

 

* Hele månedsbeløpet går til forbruk

* Ingen startpris for inkluderte ringeminutter

* Markedets beste abonnement for iPhone bruk (mye på Internet)

* Fri bruk av Personsvar

* Fri bruk av trådløse soner (Homerun) i Norden

 

YoungTalk:

 

* Ingen månedsavgift

* Hele månedsbeløpet går til eget forbruk

* 10 MMS og 30SMS inkludert hver måned

* Inkluderer Personsvar og Facebook på mobilen

* Gratis NetCom Venner, Messenger og MMS første måned

 

Og hvordan skjekker man Saldo på ITalk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, de fungerer ikke helt på samme måte. Forskjellen er at med iTalk kan du bare fortsette å ringe, selv etter at de inkluderte minuttene er oppbrukt. Du får tilsendt en SMS når du nærmer deg de siste minuttene, så da har du i allefall et lite hint om hvor mye du har brukt.

Lenke til kommentar

Når du har iTalk small får du 100 min å ringe for... Hvis du har brukt opp disse minuttene, kan du fortsette å ringe, men det koster da penger.

Du har også 100 inkluderte SMS i månedsprisen, men når du har brukt opp dette, må du betale for det du sender.

Det samme gjelder for bruk av nettverk også, 500MB elns til brukt av 3G, og over det må man betale.

I YoungTalk velger man selv om man vil sende 250 sms for pengene, eller om man vil ringe for alt. I iTalk er det bestemt hvor mange sms og ringeminutter du får for pengene!

 

Jeg tror at hvis du skal sjekke saldoen din med iTalk må du gå på MIN SIDE på Netcom.no...

Endret av Ctarli
Lenke til kommentar

Tusen takk:D

 

skal vel altid klare meg jeg da.. synes det er teit at dem ikke har et abm son er likt youngtalk til iphone!

 

men dette med 500 mb data? bruker gps mye data? bruker vanelig surfing på nettet mye data? og kan man finne ut hvor mye data du har brukt?

Lenke til kommentar

Jeg er litt usikker på om gps bruker mye data, men kan godt regne med det ja. 3G bruker egentlig ikke mye data, og 500MB er ganske mye :) Jeg surfer en del på nett, og bruker sikkert maks 10MB på en halv time.. Så det skulle fungere fint.

Du kan sjekke forbruket ditt enten på Netcom siden, eller rett på telefonen. Da trykker du bare på : Innstillinger -> Generelt -> Forbruk

Så ser du hvor mye data du har brukt. Når du da får nye data hver måned bare nullstiller du denne leseren :)

 

Har selv iTalk small til min iPhone, og snes det fungerer relativt bra ;) Før fikk vi bare 100MB, og det var dessverre litt lite, men nå har jo endelig netcom også skjønt dette og gitt oss 400MB ekstra. Så det er veldig bra!

 

Håper dette hjalp, hilsen Charlotte ;)

Endret av Ctarli
Lenke til kommentar
Jeg er litt usikker på om gps bruker mye data, men kan godt regne med det ja. 3G bruker egentlig ikke mye data, og 500MB er ganske mye :) Jeg surfer en del på nett, og bruker sikkert maks 10MB på en halv time.. Så det skulle fungere fint.

Du kan sjekke forbruket ditt enten på Netcom siden, eller rett på telefonen. Da trykker du bare på : Innstillinger -> Generelt -> Forbruk

Så ser du hvor mye data du har brukt. Når du da får nye data hver måned bare nullstiller du denne leseren :)

 

Har selv iTalk small til min iPhone, og snes det fungerer relativt bra ;) Før fikk vi bare 100MB, og det var dessverre litt lite, men nå har jo endelig netcom også skjønt dette og gitt oss 400MB ekstra. Så det er veldig bra!

 

Håper dette hjalp, hilsen Charlotte ;)

 

 

Takk:D

 

Men dere, har dere noe Beskyttelse til deres IPhone? Har dere noe Anbefalinger?

Lenke til kommentar

Ja, jeg har kjøpt noen på telebutikken... Men de er relativt dyre!

Har også tenkt til å bestille noen fra www.focalprice.com :) Fått mange gode anbefalinger av venner om den siden! Billige og god kvalitet på varene de selger ;) Bruk beskyttelse i hvertfall, for baksiden på iPhonen blir veldig lett ripete for uten..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...