Gå til innhold

Hjelp til dual sim telefon


Anbefalte innlegg

Hei.

 

jeg er på jakt etter en dual sim telefon.

Aller helst ser jeg krav om 3g og wifi. (gjerne en pda telefon)

Dette er for å slippe å gå med 2 telefoner (jobb og privat) til enhver tid.

 

Er det noen som har anbefalinger/erfaringer?

Ser det er en del utenlandske, men ville satt pris på norsk alfabete til mail osv.

 

 

Mvh

trodys

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan idag ikke se at noen norske leverandører tilbyr telefon med Dual-Sim funksjon, men det er fler og fler som etterspørr dette.

 

I Asia er dette ganske vanlig, men skal du ha telefonen med norsk programvare og garanti, må du vente litt til.

 

 

Takk for svar.

Norsk garanti er ikke nødvendig. Men det jeg er mest skeptisk på er hvor mye arbeid det er å skrive mailer osv. med tanke på æøå.

Mange av iphone klonene ser brukbare ut, men finner ikke noen som har 2100mhz båndet samtidig som de har wifi.

 

Ellers kommer acer med DX900 snart, denne kan bli aktuell.

Lenke til kommentar
Er på utkikk etter en dualsim mobil selv, pga. jobb/privat-nr.

 

Gjerne med exchange-støtte, gps, wifi osv.

 

Fins det noen "apple-kloner" eller lignende der ute som er noe tess?

Garanti er overhodet ikke viktig :)

 

 

Ta en kikk på dealextreme.com

Gi gjerne lyd fra deg hvis du finner noe som er brukende noen plass..

Trenger dual av samme grunn som deg :)

Lenke til kommentar

Sitter og titter igjennom nå..

 

De største manglene jeg ser er:

Ikke norsk språk - er dette noe som er mulig å legge inn via 3.part programmer tro?

Feil kontakter på laderen, personlig trikser jeg bare til noe på jobben, ikke så stort problem for meg.

Mangler 2100mhz-nettet for bruk av 3G, ikke såå stort savn for meg, men litt teit selvfølgelig.

 

Skal lete litt mer.. :)

Lenke til kommentar
Sitter og titter igjennom nå..

 

De største manglene jeg ser er:

Ikke norsk språk - er dette noe som er mulig å legge inn via 3.part programmer tro?

Feil kontakter på laderen, personlig trikser jeg bare til noe på jobben, ikke så stort problem for meg.

Mangler 2100mhz-nettet for bruk av 3G, ikke såå stort savn for meg, men litt teit selvfølgelig.

 

Skal lete litt mer.. :)

 

Akkurat det med norsk språk er vel ikke så viktig, hvis man bare kan finne frem til øæå på en lett måte når man skriver mail eller sms.

OS på engelsk gjør ikke noe for meg ihvertfall.

 

Har du sjekket Acer DX900 ?

Hadde vert greit å vite når den kom til Norge, venter gjerne på den hvis det ikke er altforlenge til.

Lenke til kommentar
Akkurat det med norsk språk er vel ikke så viktig, hvis man bare kan finne frem til øæå på en lett måte når man skriver mail eller sms.

OS på engelsk gjør ikke noe for meg ihvertfall.

 

Har du sjekket Acer DX900 ?

Hadde vert greit å vite når den kom til Norge, venter gjerne på den hvis det ikke er altforlenge til.

 

Personlig bruker jeg T9 når jeg skriver sms/mailer så norsk ordliste er et must for meg.

 

Fant en liten som kunne vært brukbar, http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13439

Les reviewen nedenfor, den kommer i svart, med masse ekstrautstyr, 2 stk 1600mah batterier, har GPS MEN koster rundt 1500,-

 

Tror nesten jeg avventer litt.. Mulig det bir en Omnia HD og heller ha 2 mobiler.

 

Btw, jeg har handlet fra DX flere ganger, de er trege til å sende men fult til stole på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...