walt1brg Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 ja, som det står i overskriften så leter jeg etter en eller annen liste som viser alle spill som er produsert til pc. jeg tenker da på at man for eksempel skriver inn et søkeord og så kommer alle spillene med dette ordet i tittelen opp eller lignende.. håper på svar... ja, og et spørsmål til.. finnes det noen nye gode spill der man styrer en hovedperson som bruker sverd/pil og bue osv. mao. et spill med tema fra før våpen som gevær ol. fantes...;D
Iyon Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 ja, som det står i overskriften så leter jeg etter en eller annen liste som viser alle spill som er produsert til pc. jeg tenker da på at man for eksempel skriver inn et søkeord og så kommer alle spillene med dette ordet i tittelen opp eller lignende.. håper på svar... Du kan jo prøve www.mobygames.com ja, og et spørsmål til.. finnes det noen nye gode spill der man styrer en hovedperson som bruker sverd/pil og bue osv. mao. et spill med tema fra før våpen som gevær ol. fantes...;D Ja, det finnes et par... Mine favoritter er Morrowind (rollespill-aktig med fantasi-preg, også litt aldrende, men prøv følgende mods for penere grafikk: morrowind texture pack, rhedd's heads og better bodies ) Mount & Blade (Middelaldertema ingen magi eller fantasielementer) Drakan (litt aldrende nå, med generelt fantasi-preg, men veldig spillbart)
Fadeless Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Du kan no sjekke ut xfire si liste, den har vel en ca alle!
Bjørnar! Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 ja, og et spørsmål til.. finnes det noen nye gode spill der man styrer en hovedperson som bruker sverd/pil og bue osv. mao. et spill med tema fra før våpen som gevær ol. fantes...;D Anbefaler Mount&Blade, fantastisk spel!
Fadeless Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Den mangler en god del eldre spill. Den har en god del eldre spill, men ikke alle. Og det er nok den eneste listen som er i nærheten av å ha alle PC spill.
walt1brg Skrevet 4. april 2009 Forfatter Skrevet 4. april 2009 Den mangler en god del eldre spill. Den har en god del eldre spill, men ikke alle. Og det er nok den eneste listen som er i nærheten av å ha alle PC spill. ok, skal sjekke der, takk for svar alle sammen;P
Perrern Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Jeg ville sjekka ut oblivion kanskje. Det finnes jo en del eventyr spill, men har ikke alle i hode nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå