Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Scooter Kjøp - Piaggio

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann

Har tenkt å kjøpe meg scooter i en tid nå, og kom over en Piaggio Nrg Power 06 modell, til 12000 kr. Noen som har erfaring med denne scooteren ? Den har gått 13520 km, kan dette by på problemer? Syns igrunn prisen var ok.

All tilbakemelding mottas med takk:)

Endret av olsen16
Videoannonse
Annonse
Skrevet

uten bilde er det ikke så lett å vite standen på den. 13520 km var ganske langt syns jeg for en 06 mod. min 04 sfx har gått 7000 km, men den blir lite kjørt.

tror det er en ganske bra scooter med vannavkjølt motor tror jeg.

Skrevet
uten bilde er det ikke så lett å vite standen på den. 13520 km var ganske langt syns jeg for en 06 mod. min 04 sfx har gått 7000 km, men den blir lite kjørt.

tror det er en ganske bra scooter med vannavkjølt motor tror jeg.

Det var fin stand på den. Tror du 13520 km kan bli et problem? tenker på reparasjoner ol. Vet igrunn ikke helt hvor langt slike scootere kan gå før det sier slutt:P

Takk for svar!

Skrevet

tror ikke km standen gjør så mye vis servicer velikehold osv er fulgt.

vet heller ikke hvor langt de kan gå, men er jo bare til å bytte stempel eller stempelringer vis den skulle bli utslitt, men tror ikke det er noe problem den skal gå ganske langt før det blir nødvendig.

Skrevet

Hadde akkurat samme scooteren, og den var super. Fikk hele 23 000 km på 2 år, og ikke noen reprasjoner uten om vanlige servicer. Tok variator sperren og da gikk den i 70 km/t, og 50 oppover. Ser absolutt ikke noe problem i at den har gått 13 000 km, de er jo laget for å gå mye lengre.

Skrevet
Hadde akkurat samme scooteren, og den var super. Fikk hele 23 000 km på 2 år, og ikke noen reprasjoner uten om vanlige servicer. Tok variator sperren og da gikk den i 70 km/t, og 50 oppover. Ser absolutt ikke noe problem i at den har gått 13 000 km, de er jo laget for å gå mye lengre.

Ok, takk:) tror jeg skal sate på denne!

tror ikke km standen gjør så mye vis servicer velikehold osv er fulgt.

vet heller ikke hvor langt de kan gå, men er jo bare til å bytte stempel eller stempelringer vis den skulle bli utslitt, men tror ikke det er noe problem den skal gå ganske langt før det blir nødvendig.

Høres bra ut:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...