Gå til innhold

2 forskjellige problemer med 2 forskjellige hardisken


Anbefalte innlegg

Etter pcn gikk i bluescreen her for en uke siden, så kutta 3 av hardiskene ut, ene har jeg fiksa nå, men så var det to av de andre igjenn..

HDD.1.: Når jeg kobler den til og starter pcn, så loader den fordi der den loader windows xp, men i selve inskrivningen til password og velge bruker osv, der fryser den, kommer ikke noe bilde, ser at skjermen eg klar til og få fram bilde, men ingenting skjer, regner med at pcn fryser eller noe, men når jeg kobler til hardisken mens pcn er i windows så går alt bare meget treigt, noen som vet hva det kan være?

 

HDD.2.: jeg fikk sånn corupt file, please run chdks eller hva det sto, jeg prøvde og fikse det med og gå i safemod og skrive alle de commandsa, men ingenting funka, prøve og ta diskerror greier, men nå kom jeg inn på en mappe, men alle de andre mappene var borte, med de viktigste tingene på, prøvde også ett sånn gett data back from NTFS programm, men det funka ikke, noen som vet hva dette probleme kan være for noe?

Trenger du bedre forklaring, bare si ifra, Takker for alle svar.. PS: Svar med HDD.1 eller HDD.2 sånn jeg får litt bedre oversikt :)

TAKk(:::

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...