Gå til innhold

Hjelp til treningsprogram


Anbefalte innlegg

Er en jente på 19 år, spiser helt normalt sunt(Hverken sunt eller usunt), er 170 høy og veier ca 62kg. Har en nokså normal kropp, men litt mye magefett. Er ganske så nybegynner med trening!

Trenger hjelp til styrkeprogram. Vil bli mindre rundt mage, rumpe og lår og vil få mer muskler i armene. Egentlig det de fleste jenter vil!

 

Trener ca 3 dager i uken. Da trener jeg:

-Ca 15 min oppvarming ellipsemaskin

-Skulderpress(6kg vekter)

-Triceps maskin(10kg)

-Magemaskin(15kg)

-Tredemølle: gå 5min, løpe 4, gå 5, løpe 4.( Skal økes etterhvert, følger program)

 

I tillegg trener jeg innside/utside av lår, rygg og diverse andre mageøvelser.

 

Legger med bilder:

 

 

post-163566-1238704703_thumb.jpg

post-163566-1238704721_thumb.jpg

 

 

Som sagt vil jeg bli mindre rundt mage, rumpe lår(og få mer definerte muskler), og så vil jeg få mer muskler i armene:)

 

Edit: Burde jeg i tillegg begynne på noe tilskudd? F.eks kreatin eller noe med protein? Eller er dette dumt?

Endret av Skamkvist
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

RYP-programmet som du finner her kan anbefales. Følg kostholdsplan for fettreduksjon og prøv å få i deg mest mulig av karbohydratene fra frukt og grønnsaker (minst mulig pasta, brød, ris o.l. - kutt det gjerne helt ut, hvis du klarer :)).

 

Et rent proteintilskudd anbefales også hvis du sliter med å få i deg nok proteiner gjennom vanlig kost, men kreatin er først og fremst forbeholdt de som ønsker å gå opp i vekt.

Endret av atsjoo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...