Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

slettet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 11 måneder senere...
Gjest *trådstarter

Betalte du bare faktura? For isåfall kan jeg muligens bestille no saker om noen måneder, har ikke fått nettbank selv.

 

Kan bekrefte at det IKKE er aldersgrense på noenting borsett fra filmer på kondomeriet :)

så man trenger ikke legitimasjon?

 

nei ikke noe legitimasjon, bare hentelappen :)

Lenke til kommentar

Betalte du bare faktura? For isåfall kan jeg muligens bestille no saker om noen måneder, har ikke fått nettbank selv.

 

Kan bekrefte at det IKKE er aldersgrense på noenting borsett fra filmer på kondomeriet :)

så man trenger ikke legitimasjon?

 

nei ikke noe legitimasjon, bare hentelappen :)

men hva om man får den på SMS eller Epost !?

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

jeg fikk hentelappen på mobilen, så gikk jeg på mærmeste postkontor sa opp sifrene som stod på hentelappen. Damen på postkontoret spurte om adressen og navnet mitt for å forsikre seg om at det var jeg som hadde bestilt. så betalte jeg. :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg fikk hentelappen på mobilen, så gikk jeg på mærmeste postkontor sa opp sifrene som stod på hentelappen. Damen på postkontoret spurte om adressen og navnet mitt for å forsikre seg om at det var jeg som hadde bestilt. så betalte jeg. :D

jaja men får du ikke sånn faktura eller noe i postkassa !? hadde vært litt pinelig hvist mamma eller pappa åpnet en faktura eller no fra fleshligt.no

hva er faktura egentlig og får man det på postoppkrav!? :ermm:

Lenke til kommentar

jeg fikk hentelappen på mobilen, så gikk jeg på mærmeste postkontor sa opp sifrene som stod på hentelappen. Damen på postkontoret spurte om adressen og navnet mitt for å forsikre seg om at det var jeg som hadde bestilt. så betalte jeg. :D

jaja men får du ikke sånn faktura eller noe i postkassa !? hadde vært litt pinelig hvist mamma eller pappa åpnet en faktura eller no fra fleshligt.no

hva er faktura egentlig og får man det på postoppkrav!? :ermm:

 

1. det er ulovlig å åpne andres post.

2. Faktura er en regning som betales i nettbank. Bestiller du noe i oppkrav får du ikke faktura da du betaler på postkontoret.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...