Helgi Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Halloen, Har vært vekke fra WoW i en stund nå, men mine gamle rolespiller kamerater fra rundt om i verden fikk meg til å restarte spillet nå idag. Dvs jeg har enda ikke reaktivert kontoen, men har installert og driver med patchingen - as we speak. Det spørsmålet mitt er om det finnes noe bra rollespilling rundt om, helst på et rp-pvp realm. Det hadde vært morsomt om flere nordmenn styret på med slikt også. Jeg drev med rping på Defias Brotherhood 'før i tiden', men har hørt det har tapt seg der også nå. Har enda ikke bestemt meg for character, men tenker det blir en Human paladin, som da selvfølgelig blir en god person. Men hva sier dere? Noen tips til hvor jeg burde starte?
Alpakasso Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Hvorfor er det en selvfølge at en human paladin er en god person? Dummeste jeg har hørt på lenge.
brillan Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Hvorfor er det en selvfølge at en human paladin er en god person? Dummeste jeg har hørt på lenge. Fordi det er en selvfølge for trådstarter? Når han bestemmer selv om han avatar skal være ond eller god, så blir den selvfølgelig slik han vil? Samme som at jeg sier jeg skal kjøpe en ferarri, og den skal selvfølgelig være rød.
bandreas Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 (endret) Hvorfor er det en selvfølge at en human paladin er en god person? Dummeste jeg har hørt på lenge. Nei, det du skrev her er det dummeste du har hørt på lenge. Faktisk 100% unødvendig. Det er på ingen måte dumt at en human paladin skal være god (husk, dette er en RP'er som skriver). Er det selvfølgelig for trådstarter så er det det, samma hva det trangsynte sinnet ditt mener. Til trådstarter, ta en titt på de offisielle forumssidene til wow som du finner her.Vi har også en Guild og klan-rekrutteringstråd på forumet her også Edit: hele tråden vistes ikke Endret 3. april 2009 av bandreas
alfabanan Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Hei! Nå vet ikke jeg hvordan Defias Brotherhood var før, men jeg migrerte til serveren nå i jula (etter ønske om å begynne på nytt, samt spille på en rp server) og føler at det er mye bra RP her. Mye store rp-pvp events. Som blandt annet guildet som jeg er medlem i driver mye med ( Winterblades, er rent NE guild basert på NE fra WC3).
Sjokoladefisk Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 RP på defias har mere eller mindre dødt ut, såfremst du ikke joiner en av de få Rp guildene. Jeg spiller da som horde, så kan ikke si noe om hvordan det er for alliance. Men virker som at sporeggar er en bra rp-pvp server.
Sondring Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Jeg holder til på AD-Horde, men jeg spillte en del på DB også - RP generelt sett har tapt seg litt de siste årene, det er mange som spiller på RP serverene utelukkende for å raide nå til dags. Derfor, så ville jeg anbefale å sikte på en stor faksjon - rett og slett på grunn av at minoriteten som rollespiller blir større da AD-Alliance er ok i så måte, DB-alliance er ikke så galen den heller. Ville uansett anbefale alliance - da horde-rp blir raskt delt i grupperinger; Orc/Tauren rp vs Undead rp vs Silvermoon rp/erp; Noe som igjen reduserer antall rollespillere en møter på.
Helgi Skrevet 5. april 2009 Forfatter Skrevet 5. april 2009 Hvorfor er det en selvfølge at en human paladin er en god person? Dummeste jeg har hørt på lenge. Det er vel ikke en selvfølge med tanke på hvordan mange andre ser på paladiner, men at en paladin skal bli medlem av en 'Shadow-clan' den har jeg litt problem med å følge. Min mening om paladiner er at de 'må' være light troende, med tanke på det er den filosofien om lyset som driver magien deres, og dermed også det som betyr noe. At paladiner kan være arogante, sinte, hensynsløse og mordere er det jo ikke tvil på - se på Scarlet Crusade, men husk også at de gjør det med tanke på Lyset. I mitt syn så er paladiner et type aristokrat, de tror de er overklasse (jeg velger å tenke på gamle england med King Arthur og hans riddere av det runde bord, som blir kalt paladiner på engelsk). Så rolespillingen på Defias Brotherhood har tapt seg mer? Jeg kan huske en del guilder fra 'før i tiden', blant annet Dark Sphere, Brotherhood of Benedictus, Thieves Guild, Old Town Syndicate, En eller annen dverge guild og deres under-gnome-guild, en Nightelf guild jeg heller ikke husker. Har enda ikke restartet accounten fordi jeg har enkelte problemer med patchingen av spillet.. *sukk*. Det blir.. det blir..
mjskovly Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Et tips er Argent Dawn, spesielt alliance siden der har et fantastisk bra RP miljø verdt et forsøk vil jeg si. Har en kamerat som brukte to år på å levele en av karakterene sine til max level der fordi han hadde det moro med RP. Sjekk ut http://www.argentarchives.org/ og http://www.wowwiki.com/Server:Argent_Dawn_Europe
Helgi Skrevet 7. april 2009 Forfatter Skrevet 7. april 2009 Et tips er Argent Dawn, spesielt alliance siden der har et fantastisk bra RP miljø verdt et forsøk vil jeg si. Har en kamerat som brukte to år på å levele en av karakterene sine til max level der fordi han hadde det moro med RP. Sjekk ut http://www.argentarchives.org/ og http://www.wowwiki.com/Server:Argent_Dawn_Europe Takker Mjskovly! Har hørt om masse bra rping på AD, men det er en rent RP realm. Noe jeg egentlig ikke vil være på, foretrekker rp-pvp så jeg har en mulighet til å drive med world-pvp-rp noe som er kjempe artig.
Dobica Skrevet 7. april 2009 Skrevet 7. april 2009 Jeg er veldig ny i wow og har en lvl 45 hunter på alliance. Jeg er også interesert i og holde på med endel rp. Er fortiden på al akir men vurderer etter og ha lest her å flytte over til AD eller Defias Brotherhood. Men hvor kan jeg oppsøke rp? Er det noen faste steder i wow verden rp spillerene holder på. Ser aldrig noe på lfg kanalen om det... Takker for svar.
Sondring Skrevet 7. april 2009 Skrevet 7. april 2009 Thunder Bluff eller Silvermoon er typiske steder for Horden, mest sannsynlig Silvermoon. For alliansen er det Stormwind som gjelder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå