Gå til innhold

[Løst]Fikk mobiltelefon fra NetCom - Men fant ikke noe SIM-kort i forsendelsen


Anbefalte innlegg

Hei

 

Mottok i dag min splitter nye Nokia 5800 med NetComs FlexiTalk 149. Men til stor skuffelse, fant jeg ikke noe SIM-kort med forsendelsen, og får altså ikke brukt mobiltelefonen riktig enda. Er det en feil i forsendelsen, eller sender NetCom SIM-kort i etterkant? Noen som har erfaring med bestilling av mobiltelefon fra NetCom med nytt abonnement?

 

Skal ringe i morgen og høre med dem, men tenkte kanskje jeg ville tenke mindre over det i natt om jeg fikk noen gode svar her først :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Mottok i dag min splitter nye Nokia 5800 med NetComs FlexiTalk 149. Men til stor skuffelse, fant jeg ikke noe SIM-kort med forsendelsen, og får altså ikke brukt mobiltelefonen riktig enda. Er det en feil i forsendelsen, eller sender NetCom SIM-kort i etterkant? Noen som har erfaring med bestilling av mobiltelefon fra NetCom med nytt abonnement?

 

Skal ringe i morgen og høre med dem, men tenkte kanskje jeg ville tenke mindre over det i natt om jeg fikk noen gode svar her først :)

SIM-kort sendes for seg selv, og skal i utgangspunktet ha blitt sendt før du mottok telefonen. Telefonen sendes såvidt jeg vet heller ikke fra NetCom, men fra Moobi (hvis de ikke har byttet i det siste) - mens SIM-kortet sendes fra NetCom.

 

Det aller enkleste du gjør er å ringe NetCom og spørre om det er sendt - og hvis det er det så spør om du ikke bare kan hente et nytt SIM hos en forhandler, så slipper du å vente to-tre dager til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...