Supreme P. Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Hei, etter en lang dag med å prøve å fikse problemet, så gir jeg meg... Har en maskin her, som jeg har greide å slette NTLDR på ved et uhell. Jeg fikset det ved å putte det inn på nytt via Recovery console, men så ville ikke den finne hal.dll fikset det også, men nå finner den ikke bootable drive i det hele tatt. Har prøvd FIXMBR og FIXBOOT. Har mail på outlook og et program kalt visma som må backes ut før det er aktuelt å ta reinstall.... Hadde vært fint med hjelp.
TRD4U Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Kan jo høres litt kinkig ut det problemet der. Dersom du har en annen datamaskin er det bare å ta ut problemdisken og sette den inn der, som Slave. Da kan du lett kopiere over de filene du trenger. Deretter er det nok lurest/enklest å kjøre en full reinstallasjon. Lykke til!
Tordenflesk Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Fyr opp en random Linux live-plate(Ubuntu, Mint etc.) og kopier filene over på minnepinne. reinstaller Windows.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå