tori94 Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Hei! Jeg kjøpte World Of Warcraft spillet ifjor. jeg laget meg en acc da, men jeg har glemt passordet. Går det ann å lage en ny account som jeg kan spille på den samme CD'en?
vikingkylling Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Kan du ikke bare få tilsendt passordet ditt?
tori94 Skrevet 1. april 2009 Forfatter Skrevet 1. april 2009 husker heller ikke emailen. er ca 1-2 år siden
vikingkylling Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Jeg tror ikke du trenger CDen, men skal du ha en ny konto må du nok betale for den. Bruker du ikke den gamle er det vel like greit å bare si den opp, men da trenger du nok passorder uansett. Har du sjekket på forumet til WoW eller kontaktet de som gir ut spillet?
tori94 Skrevet 1. april 2009 Forfatter Skrevet 1. april 2009 Bare jeg kan spille med en ny account på den gamle cs'en går det bra
Alpakasso Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=172
kjermy Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Bare jeg kan spille med en ny account på den gamle cs'en går det bra Accountene er ikke bundet til cdene på noen måte, så det er ingen problem...
tori94 Skrevet 2. april 2009 Forfatter Skrevet 2. april 2009 Bare jeg kan spille med en ny account på den gamle cs'en går det bra Accountene er ikke bundet til cdene på noen måte, så det er ingen problem... Takk for skikkelig svar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 MEN kontoen er bundet til CD-keyen, så du må da få skaffet deg en ny CD-key.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå