Gå til innhold

[PS3] FeskeFette FC - FIFA 10 CLUB

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Når tørrpratet er over :p ...noen som er med idag??

Eller har dere skoleprosjekt enda?? :p:p

Jeg tror jeg kan bli med idag, finger'n er er del bedre og jeg skal bare gjøre et natufagforsøk ;)

Endret av 2B'1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er med i dag :)Men vi kan vel la REBBERN prøve spille ikveld da.. Hvis han er aktiv og har erfaring så er det vel bare positivt for klubben å ha han med..?

Btw, vant dere noe mer i går luna?

Endret av Tlf.
Skrevet
Jeg er med i dag :)Men hvis REBBERN

Jeg er med i dag :)Men vi kan vel la REBBERN prøve spille ikveld da.. Hvis han er aktiv og har erfaring så er det vel bare positivt for klubben å ha han med..?

Greit for meg, men vi må sile medlemmene som er nå, de som ikke er aktive osv...

Skrevet

Ja. Men hvis REBBERN er aktiv og god så er det bedre å ha han i klubben, enn å ha folk som nesten aldri er aktive.

Kan du prøvespille i kveld REBBERN?

Skrevet

Dessverre har jeg mattetentamen i morgen så er nødt til å øve :( Derfor har jeg ikke mulighet til å prøvespille idag... Men er klar når som helst senere :)

Skrevet
Bra økt i dag! 7-2-3 i stats. Må si vi har kommet oss veldig :)

Ja det har vi virkelig!

Jeg minner om at de som ikke er med å spille i morgen, eller har vært med i det siste blir "kastet ut" av klubben. Dere vet selv hvem dere er, men om dere ikke kan spille i morgen må dere si ifra. Beklager, må bare være litt kresen :ermm:

Skrevet
Eg føler eg ikkje kan delta så mykje som det er forventa, så derfor føler eg at nokon andre bør ta over min plass.

Takk for meg...

Takk for den tiden du spilte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...