varjar Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Hei er på jakt etter en gaming pc til rundt 5k. er student, så har ikke altfor mye penger til overs, men ser at det er blitt billigere. har titta litt rundt, men syns det er vanskelig å finne en rimelig god en som kan kjøre de fleste spill. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=123046 Denne har jeg da tatt bort alt unødvendig utstyr, men ikke skifta noe på hardware. Er denne grei, eller har noen et bedre alternativ? Håper på hjelp! Siter Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Du vil ha en ferdigbyggd ? Ikke aktuelt å bygge selv ? Alternativ ferdibyggd: Komplett Core 2 Duo Alternativ selvbygg: Pekepinn: Stasjonær PC i budsjettklassen Siter Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Et byggeforslag jeg mener vil gi mye for pengene, budsjetts-PC. Denne ligger riktignok i overkant av 5000, men de ekstra kronene du evt betaler er absolutt verdt det. Mulig jeg har tatt litt vel grundig i ang. strømforsyning og. Har du bruk for skjerm ol? Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.