Gå til innhold

chipping av PS2


kbsb

Anbefalte innlegg

Har en PS2 som jeg skulle ha satt inn en Matrix Infinity chip i og har lett etter aktuelle selgere/installatører.

Har også vurdert å kjøpe en ferdig moddet PS2 bare - det burde jo være flere som nå ikke bruker sine PS2 lenger skulle man tro. Tittet på finn.no en stund men uten å finne noe så langt.

 

Spørsmålene blir da;

 

- noen som kan anbefale noen selgere/installatører av Matrix Infinity? Og da fortrinnsvis ikke så langt unna Oslo/Drammens området.

 

- noen som vet om noen andre nettsteder hvor man kan finne moddete PS2'r for salg (brukte)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en PS2 som jeg skulle ha satt inn en Matrix Infinity chip i og har lett etter aktuelle selgere/installatører.

Har også vurdert å kjøpe en ferdig moddet PS2 bare - det burde jo være flere som nå ikke bruker sine PS2 lenger skulle man tro. Tittet på finn.no en stund men uten å finne noe så langt.

 

Spørsmålene blir da;

 

- noen som kan anbefale noen selgere/installatører av Matrix Infinity? Og da fortrinnsvis ikke så langt unna Oslo/Drammens området.

 

- noen som vet om noen andre nettsteder hvor man kan finne moddete PS2'r for salg (brukte)?

 

Jeg kan hjelpe deg med chiping, og jeg har også ferdig moddet ps2 du kan få kjøpe, så send meg en pm du... bor rett i nærheten av tønsberg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...