Gå til innhold

Hjelp! Redigering av flash template.


Anbefalte innlegg

Jeg har lastet ned en flash template fra Template Monster og skal lage en norsk nettside basert på denne. Problemet er at jeg ikke får redigert den engelske teksten på image og psdfilene til norsk. Jeg kan legge på en tekstboks, men da fremstår den i en annen farge enn originalt og den engelske teksten skinner igjennom. Jeg har Adobe Photoshop Cs4, Paint Shop Pro, Adobe Flash, samt Microsoft Express Web installert på pc-en min. Noen som kan gi meg en detaljert oppskrift på hvordan dette gjøres? Er det andre programmer som behøves for dette? Jeg er god på data, men kan lite om det å bygge websider.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har lastet ned en flash template fra Template Monster og skal lage en norsk nettside basert på denne. Problemet er at jeg ikke får redigert den engelske teksten på image og psdfilene til norsk. Jeg kan legge på en tekstboks, men da fremstår den i en annen farge enn originalt og den engelske teksten skinner igjennom. Jeg har Adobe Photoshop Cs4, Paint Shop Pro, Adobe Flash, samt Microsoft Express Web installert på pc-en min. Noen som kan gi meg en detaljert oppskrift på hvordan dette gjøres? Er det andre programmer som behøves for dette? Jeg er god på data, men kan lite om det å bygge websider.

 

 

det Kan muligens ha Noe Med Modusen på Bilde.

 

Se Under:

 

post-188570-1238504427_thumb.jpg

 

post-188570-1238504513_thumb.jpg

 

post-188570-1238504523_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...